Wat te doen ?? trojan !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi666

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Hallo ik zit met een infectie , het gaat om deze melding....

Symantec:

-----------------------
Scan type: Auto-Protect Scan
Event: Threat Found!
Threat: Download.Trojan
File: C:\DOCUME~1\Mark\LOCALS~1\Temp\10510.exe
Computer: XXX-XXXXXXXXX
User: Mark
Action taken: Clean failed : Quarantine failed : Delete succeeded : Access denied
Date found: zaterdag 14 januari 2006 4:13:25

-------------------------

Ik heb deze melding al 5 x gehad deze week , iemand enig idee wat het is/doet ?
En hoe ik er vanaf kom , het enige verschil bij elke melding is de filenaam van het virus.

wie o wie helpt mij !

mvg Mark:confused:

Zorg ervoor dat verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn: Verkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave > scroll naar beneden en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.

Ga dan naar je C-partitie:
C:\Documents and Settings\je gebruikersnaam\Local Settings.

Maak hier de mappen "Temp" en "Temporary Internet Files" leeg. (De mappen zelf laten staan!!!)

Daarna de pc weer laten scannen.

crash zei:
Zorg ervoor dat verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn: Verkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave > scroll naar beneden en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.

Ga dan naar je C-partitie:
C:\Documents and Settings\je gebruikersnaam\Local Settings.

Maak hier de mappen "Temp" en "Temporary Internet Files" leeg. (De mappen zelf laten staan!!!)

Daarna de pc weer laten scannen.

heb bovenstaande gedaan , heb ook meteen de map gevonden waar het virus uit afkomstig was , een torrent die ik had gedwonload en geinstalleerd.
heel erg bedankt!
kmoet zeggen dat deze site heel erg geholpen heeft http://nl.trendmicro-europe.com/housecall/v6.5/?

mvg Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan