Wat te kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

steeevje

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Hoi !
Ik ben samen met mijn moeder een beetje op laptop jacht en we zijn bij 2 blijven haken
Nu willen we weten welke de beste keuze zou zijn.....

Toshiba Satellite P200-1HM
Acer Aspire 7520-7A2G16Mi

We willen graag wat tips over deze 2 wat het beste zou zijn, dus niet een andere laptop erbij..

Acer:
Display: 17" WXGA+ Resolutie 1440x900
Processor: AMD Athlon 64 X2 TK57 Dual-Core (1.90Ghz)
L2 cache: 512KB
Geheugen: 2GB (2x1GB) DDR2 SDRAM (Max. 4GB)
Videokaart: nVidia GeForce 7000M (up to 896 MB Turbo cache)
Harddisk: 160GB SATA 5400rpm
Optische drive: DVD-/+RW Dual-Layer
Modem: 56K
LAN: 1000Mbit
WLAN: 802.11 a/b/g
1x Expresscard, VGA-out, microfoon-in
5-in-1 Cardreader
4x USB2.0
1x Firewire
0.3 Megapixel Webcam
6-Cells Batterij
Microsoft Windows Vista Home Premium
Microsoft Works 8.5 + Office Home & Student 2007 (60 day trial-version)
Afmetingen: 404x298x43mm
Gewicht: 3.7kg

€592.00

Toshiba:
Aantrekkelijke multimedia notebook met Intel Pentium Dual-Core processor T2330 (1,6 GHz), 2 GB geheugen en een 160 GB harddisk. Groot 17.1" TruBrite WXGA TFT display, ideaal voor films en games. Ingebouwde 1.3 megapixel webcam en microfoon. DVD Super Multi Drive met ondersteuning voor dubbellaags discs. Draadloos (net)werken met WiFi 802.11b/g LAN. Verder uitgerust met Ethernet poort, 56k modem, 5-in-1 geheugenkaart lezer, ExpressCard sleuf en 6x USB 2.0. Fullsize toetsenbord met apart numeriek gedeelte. Uitgebreid softwarepakket en Windows Vista Home Premium. Gewicht 3,2 kg.
€ Rond de 620.00

En wat kwa merk? welke blijft goed of welk merk is erg bekend om zijn goeie elektronica, gaat het lang mee etc.

Mvg

Hallo,

Ik zou voor de Acer gaan want die heeft een snellere processor en een betere videokaart. Alleen een wat mindere Web-cam maar daar geven de meeste mensen niet zoveel om.:)

Kwa merk vind ik een acer goed, Maar een kennis van mij heeft er slechte ervaringen mee een HP is ook heel goed vind ik :thumb:

Hoi,

Ik vind qua electronica de Toshiba beter (zelf heb ik er ook een) maar ik denk dat de Acer in dit geval wat hogere prestaties heeft. Dus nu ligt het er maar aan wat je met het notebook wil gaan doen heb je genoeg aan de Toshiba qua prestatie zou ik voor deze gaan wil je wat mmer prestatie dan voor de Acer.

Modag

Acer zou mijn keus zijn in deze.

Heb je topic wel verplaatst

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan