Wat vind je van deze lay-out?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten54321

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2010
Hallo iedereen,

Ik heb zojuist een nieuwe lay-out gemaakt en had nog enkele vraagjes voor jullie:

Klik hier voor de lay-out te bekijken

• Vind je oranje storend in deze lay-out? Waarom wel/niet?
  • Hinderen het type, kleur, spaties van de letters bij het lezen? Waarom wel/niet?
  • Nodigt de website over het algemeen uit tot lezen? Waarom wel/niet?

Alvast bedankt!

Alhoewel oranje als een drukke kleur wordt ervaren, vind ik dat deze website een bepaalde rust ademt en uitnodigt tot lezen. De vormgeving is goed, alleen mag de balk aan de rechterkant misschien wel wat meer ruimte hebben. Ook mag er nog een spatie tussen "Top 5", de "|" en "Meest gelezen". Misschien ook wat meer ruimte tussen de tekst en de reacties, dat hoeft echt er niet gelijk onder. En misschien in dezelfde stijl als nu onder "MINECRAFT SERVER", in plaats van "MINECRAFT SERVER STARTEN" "een Minecraft-server starten", dat geeft iets meer rust aan het geheel, anders komt het iets te schreeuwerig over (wat over het algemeen geldt met hoofdletters).

Het meeste kan ik niet echt beargumenteren, maar ga er maar gewoon van uit dat het een goede website is;)

Prachtig! Ik weet niet of dat bij jou ook is, maar de achtergrond dekt niet de hele breedte. Misschien moet je een stukje daarvan nemen en die repeaten over de x-as?

Prachtig! Ik weet niet of dat bij jou ook is, maar de achtergrond dekt niet de hele breedte. Misschien moet je een stukje daarvan nemen en die repeaten over de x-as?

Dit is enkel een afbeelding. Tegenwoordig worden lay-outs eerst in Photoshop of Adobe Illustator gemaakt. Hierna worden ze gecodeerd. Hier komt dus geen HTML en/of CSS aan te pas.

Aha(: Had ik het maar zo makkelijk geleerd;) Ik had wel eens een keer zoiets gezien in GIMP, maar nooit iets mee gedaan.
Maar dat gaat alsnog makkelijker in Photoshop dan in CSS.

Door het gebruik van de vele witte ruimtes, vind ik het oranje erg mooi. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan