wat vinden jullie de beste Mobiele navigatie systeem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jande

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2013
Beste Helpers

ik loop al een tijd je met een vraag ik heb gehoord dat er voor mobieltjes zo als samsung galaxys2 gps navigatie systeem zijn en dat houden volgens mij in dat je geen internet abonnement hoeft hebben,
ik heb al aardig wat ge google't maar ik wil voor dat ik mijn geld er in stop
ween of er goede of slechte kanten zijn aan zo een navigatie op mobiel.:d

ik hoop dat jullie me duidelijk kunnen helpen , ik vraag dus welke jullie het beste vinden na eigen ervaring.

hoogachtend

Jan :thumb:

ik heb tomtom gebruikt en navigon en ik moet zeggen dat als je tomtom goed wil gebruiken je een abonnement moet afsluiten op hun services zoals file en dergelijke maar alsnog werkte deze wel goed. Navigon ook gebruikt ook erg overzichtelijk en goede service. Als ik tussen de 2 moet kiezen denk ik navigon. Mocht je onbeperkt internet hebben en je navigatie alleen in NL gebruiken, gebruik dan google maps werkt ook erg helder en goed.

Met vriendelijke groet,
Jim de Groot

Google maps vereist internet. Niet handig als je net in het buitenland bent en je verbinding valt weg, of je moet een omleiding nemen, sta je dan mooi zonder navigatie.

Voor in de auto gebruik ik Car Dashboard Pro met als navigatie NavFree World. Ook gratis, met vooralsnog geen file informatie. Verder nog OpenGPS Tracker voor het bijhouden van de ritten, Torque OBD Check voor motor management en Dashboard Cam als dashcam. Kunnen ze bij al die automerken nog een puntje aan zuigen met hun proprietaire systemen tegen een veelvoud van de prijs van een enkele telefoon.

Werkt allemaal als een zonnetje. Enige minpunt is de Galaxy S2 die bij mij wel eens problemen heeft met de GPS lock. Oplossing is om GPS gewoon altijd aan te laten. Kost niet teveel batterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan