knackje
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 sep 2002
Een vriendin van mij wil een nieuwe pc kopen. Ze heeft er zo rond de €1000,- voor over. Daar moet ook nog een tft scherm voor worden btaald.
Sommige hardware heeft ze al dus die hoeft niet te worden aangschaft. Haar voornamelijke werkzaamheden zijn een beetje het standaard werk. Zoals internetten, office, kleine spelletjes. De pc moet wel een tijd mee gaan. Dus niet dat ze over een jaar weer snelheid en dergelijken te kort komt.
Ik heb voor haar het volgende systeem samengesteld:
moederbord: asus a7v8x-mx
processor: amd athlon xp 3000+, 333 mhz
geheugen: 512 ddr pc 333/2700
Harde schrijf: western digital 40gb
Videokaart: gforce 2 mx 400
Kast: h450
Diskettestation
dvd brander: msi dr4a (+&- 4 speed)
geluidskaart: soundblaster live 4.1
Totale prijs: €670,-
Wat vinden jullie van dit systeem? Met welke pentium snelheid is de amd athlon xp 3000+, 333 mhz te vergelijken of is dat gewoon een p4 3 ghz
Heb nu dus nog €330,- over voor een tft. Wat raden jullie mij aan om darvoor te kopen?
bedankt knackje
Sommige hardware heeft ze al dus die hoeft niet te worden aangschaft. Haar voornamelijke werkzaamheden zijn een beetje het standaard werk. Zoals internetten, office, kleine spelletjes. De pc moet wel een tijd mee gaan. Dus niet dat ze over een jaar weer snelheid en dergelijken te kort komt.
Ik heb voor haar het volgende systeem samengesteld:
moederbord: asus a7v8x-mx
processor: amd athlon xp 3000+, 333 mhz
geheugen: 512 ddr pc 333/2700
Harde schrijf: western digital 40gb
Videokaart: gforce 2 mx 400
Kast: h450
Diskettestation
dvd brander: msi dr4a (+&- 4 speed)
geluidskaart: soundblaster live 4.1
Totale prijs: €670,-
Wat vinden jullie van dit systeem? Met welke pentium snelheid is de amd athlon xp 3000+, 333 mhz te vergelijken of is dat gewoon een p4 3 ghz
Heb nu dus nog €330,- over voor een tft. Wat raden jullie mij aan om darvoor te kopen?
bedankt knackje