Wat vinden jullie. nhiervan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nightmaew

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
ik heb een vermoeden dat de voeding omhoog moet

Cooler Master CM 690 IIIIntel® Core™ i7-5820K 3,3 GHz
Fluisterstille koeling (Cooler Master Hyper 412S)
MSI X99A SLI Plus
Crucial 16GB DDR4-2133
AMD Radeon R9 390 8GBSSD
Crucial BX100 120GB
1000 GB Sata III Harde schijf
Asus Xonar DG
1Gbit netwerkkaart
850W Cooler Master V850 Series voeding, voeding de hoogste optie is 1000w
Windows 10 HomeNee laat mijn pc standaard2 jaar Standaard Garantie (GR

ben benieuwd

Ik las in een andere topic dat iemand een samentelling had gemaakt met gamepc.nl dat heb ik ook gedaan.

maar iemand had een betere goedkopere voor hem samengesteld.

dus als het ergens goedkoper kan graag maar nog wel wel hetzelfde niveau graag

Dankje als je wilt helpen

De voeding voldoet ruimschoots, je hebt meer dan genoeg reserve !

Je zou es kunnen kijken naar/bij Azerty.nl ...
Kijk wél goed naar de geheugenmodules die in de QVL staan (Ik blijf er op doorhameren, die lijst is niet voor niets samengeteld)

EDIT: Ik heb je systeem nog bij GamePC ingevoerd, daar zou het ding 1870 euro gaan kosten, incl OS, das handig om te weten voor de Helpers hier !

EDit 2: Hetzelfde systeem kán (veel) goedkoper, je moet em zelf assembleren voor 1607 euro bij Alternate

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ik zou het geloof ik zo doen de nieuwste processor generatie betere videokaart presteert beter wordt minde heet slurpt minder vermogen. of heb je speciaal voor de amd gekozen .

Laatst bewerkt:
hey whitey, ik heb het even geprobeerd bij alternate en op de tablet werkt het niet echt mee, volgensmij had mijn oude pc bij alternate vandaan en die had heel vaak problemem dus of ik het weer bij alternate ga doen heb er geen goed gevoel bij :d

Is azerty goedkoper? je benoemt qvl ik zou niet weten wat dat betekent , benoem je qvl ivm net azerty of gamepc?

Modag ja vorige kaart was amd en voor de 8g die erop zit toen dacht ik 8 g wow dan wel voor een tijdje goed :) en ik dacht lekker overdreven doen met de videogeheugen, weet ik zzeker dst ik heel veel games aankan, ik heb zolang niet gegamed :d ik zie dat dd videokaart zelf er ook bruut uitziet vindnik zelf

Wat vinden jullie. van wat ik bij elkaar had gezet ? beetje in balans

Laatst bewerkt:
Hoii,

De 8g komt alleen bij hoge resolutie beter van pas komen en heb je naar mijn link gekeken is gewoon even beter

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zou moeten lukken maar deze is dan een betere optie
Kost 59 euro als hun hem in elkaar bouwen en 99 euro als je hem wil laten bouwen en installeren. en ja het is een killer maar je geeft eigenlijk geen budget op.
Je zou ook nog voor 980ti kunnen gaan maar dan ben je tweehonderd euro meer kwijt en ja dan heb je echt een killer pc.

Ook goed dat je voor een fulltower model hebt gekozen

Laatst bewerkt:
Hey modag elke keer als een link kopier plak dan zijn er onderdelen verwijderd hoe kan dat ?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Weet niet wat je doet dus kan eigenlijk niet zien weten wat er mis gaat wat voor link probeer je te kopiëren van een site of van Helpmij site.

bij het kopieren van de link verwijdert hij vanzelf de wd harde schijf en misschien nog iets,

modag nog een vriendelijke verziek om het bij elkaar te zetten

de asus xonar dgx , azerty montage, je genoemde betere optie voor de voeding 650 watt,

dan hebben we mijn systeem klaar,

als jij dan een link hebt voor de complete systeem als het goed is kom je uit op 1878. nog wat...

mij lukt het niet het complete systeem hier naar toe op dit forum te sturen

Laatst bewerkt:
merci, dan nu nog het wachten op een telefoontje :d, dankje modag hier ga ik heel veel plezier aan beleven, als ik de snelheid van de procesor al zie denk ik ah moet nog even wachten kan niet wachten

Hoi,

Ja jammer dat het weekend is hé en ja daar ga je een hoop plezier mee krijgen geen dank misschien lees ik nog wel hoe hij bevalt:thumb:

oh crap het telefoontje is niet gegaan zoals ik had verwacht snik :( bovenstaande samenstelling is overleden :(

het mag niet hoger zijn dan , nadruk op goed genoeg zijn voor adobe photoshop after effects en autodesk 3dmax.
en dan ernaast op je gemak even gamen ofzo

ik lees dus bijvoorbeeld dat 8gb ram genoeg is maar verder ? modag wil je me daarbij helpen ?

Zucht ik dacht dat het kon maar niet dus helaas excuses de samenstellijg van 1800 bedo ik dan

Laatst bewerkt:
Wat is het budget nu geworden?

EDIT:

aftrap:
CPU : i5-4460
MB: Asrock B85 Anniversary
RAM: 2x4 GB Kingston KVR16N11s8K2/8
Graka: ASUS STRIX GTX960-DC2OC-2GD5
CpuKoeler: Coolermaster Hyper 412s
SSd: Crucial BX100 250 GB
HDD: Wd Blue 1TB
DVD Samsung
Voeding: Seasonic G550
Kast: Coolermaster K280

Geheel incl OS (Win10) voor 960 euro

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Mooie aftrap maar denk dat we toch even zijn budget moeten weten wordt wel duidelijker .;)

Hey,

zo dichtmogelijk bij 1000 euro, een onvermijdelijke uitschietertje mag eventueel als dat moet nodig is maar liever niet

Hoi,

Bij deze dan wel bij nieuwste processor generatie gehouden en heb je toevalig geeen os die je mee kan nemen dan kan je nu nog gratis naar win 10 upgraden scheelt weer 100€

op mijn oude pc had ik windows 10 versie gratis gekregen, maar die krijgt mijn moeder nu dus ja ehm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan