Wat vinden jullie van de navigatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem even snel bekeken en heb de volgende opmerkingen:
- Waarom 2x dezelfde menubalk?
En helemaal hetzelfde is hij ook niet want de volgorde is iets anders.
- de link Blog geeft bij de topbar een default plesk pagina en in de sidebar een wordpress blog.
- de links Blog, Forum en gastenboek openen niet in een nieuwe pagina. Als mensen van deze pagina's weg willen zullen ze de pagina wegklikken en komen dan niet meer terug op jouw hoofdsite. En persoonlijk zou ik ook van die onderdelen de stylesheet zo aanpassen dat ze meer bij jouw site passen.
- daarnaast is het ook meestal gebruikelijk op de site logo klikbaar te maken die vervolgens (ook) naar home verwijst.

Navigatietechnisch kan ik je in de gauwigheid geen verbeterpunten aandragen. Ik ben dan ook lang niet de expert op dit gebied.

Ik ben echter wel een internetter en vind het een prettige, overzichtelijke lay-out. De titels van de verschillende knoppen in het menu doen wat ze beloven.

Ga wat mij betreft vooral door met de strakke no-nonsense layout.

Het is en blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vond de vorige lay-out strakker en duidelijker.

Op deze manier geef je eigenlijk het navigatiemenu 2 X weer.

Ik, en dit is natuurlijk persoonlijk, houd van simpele, rustige sites, met Google als ultiem voorbeeld.

Het tweede menu, ga ik veranderen, in bijv. Support.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan