Wat vinden jullie van deze site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan9

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2013
Dag allemaal,

Wij zijn bezig geweest met het ontwikkelen van een site met design artikelen. Hoor graag wat jullie ervan vinden!
www.fijnspul.nl

Groet Sebas

Dus als is het goed begrijp geef je alleen maar artikelen weer die op andere websites staan? Wat is precies de meerwaarde van jouw site?
Heb je toestemming van de website eigenaren om de artikelen weer te geven en naar hun site door te linken? Het is niet altijd nodig, maar wel zo netjes om te vragen.

Dag killermenace,

Fijnspul.nl is een verzameling van design producten voor in en om het huis. Ingedeeld per categorie en prijs. De sites waarnaar we verwijzen zullen denk ik blij zijn met een extra link naar hun site ;)

Groet Sebas

Dag Terrarabo, wij hebben toestemming voor het gebruik van de afbeeldingen. Extra traffic naar een website -mits van een kwalitatief goede site- is eigenlijk altijd welkom is onze ervaring.
Groet Sebas

Ik denk dat het beter zou zijn om op de voorpagina een overzicht te tonen van de meest recente (of populaire) producten in plaats van alleen maar het nieuwste product. Bijvoorbeeld met een raster van thumbnails, of een soort carrousel. Iemand die nu op de site komt en er vluchtig naar kijkt (en dat doen de meeste mensen) kan denken dat het een site voor alleen bedden is en gelijk weer weggaan.

Dat denk ik eigenlijk niet en het mag ook niet zo maar......
Tenzij het om afgeschermde inhoud gaat mag je volgens mij altijd naar een pagina linken. Het enige wat mogelijk een probleem zou kunnen zijn zijn de afbeeldingen, maar daar hebben ze kennelijk toestemming voor.

Dus ALLE winkels die er op staan, daar heb je toestemming voor?
Ook deze: http://www.fijnspul.nl/praxis/

met geen euro teken maar een dollar teken? Omdat het niet in Nederland te verkrijgen is, wat het ook zijn mag?

Lijkt mij sterk hoor, er staan ik weet niet hoeveel winkels op.

En wat krijg jij ervoor eigenlijk, omdat je zoveel reclame maakt? JE zal niet voor niets zo'n website gemaakt hebben.

Om nog een antwoord te geven op je vraag hoe ik het vind: tja, ik denk niet dat het meerwaarde heeft op internet.

Laatst bewerkt:
Dank voor de tip, we zullen idd eens gaan kijken naar een aanpassing van de homepage zodat je in 1 oogopslag ziet wat er te zien is op de site.
Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan