Wat vinden jullie van deze website?

wat vinden jullie ervan?

• zeer goed

Stemmen: 2 13,3%
  • goed

Stemmen: 9 60,0%
  • matig

Stemmen: 3 20,0%
  • slecht

Stemmen: 1 6,7%

• Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie twee sites. Welke wordt je nieuwe versie. In die eerste(achter die onmogelijke url) valt me op dat je laatste update (Male artists) van 4-04-2003 is. Knap, hoor
biggrin.gif
.Die site is btw mooi schermvullend. Waarom mag ik daar niet in de bron kijken?
Die tweede site is een stukkie lelijker. Opmaak alleen voor 800x600 en niet schermvullend. Maar als die al verouderd is heb ik niks gezegd

thnx

die onmogelijke url gaat aankomende week(hoop ik), online op de andere url..

die lange is dus zeg maar de update.... voor de oude(want de oude is idd gaar :S)

ik hoop namelijk dat binnen enkele dagen mijn betaalde host geactiveerd is, vanaf dan kan ik mn plaatjes uploaden en de links van mn thumbnails actief maken :D

nog meer reacties?? :D

greetz :D

lamasta,

wil je voortaan niet meer zulke lange titels gebruiken voor je onderwerp. Heb je titel nu even veranderd!

Bij voorbaat dank!

Met Vriendelijke Groet,

Killer
(moderator helpmij.nl)

Ziet er goed en mooi uit, ik heb alleen als suggestie dat je mischien voor beginnende computeraars kunt uitleggen hoe ze wallpapers kunnen instaleren

Veel suc6 en groeten

Oossie

Hoi,

ik vind hem echt heel mooi. Coole lay-out en relaxte wallpapers.

Hij staat gebookmarkt!

Groeten Daan.

badankt

bedankt mannen, voor de tip en de bookmark :D

ik hoop dat ie over een week op artofwall.tk te vinden is.
dan zullen de plaatjes op de nieuwe site ook werken.

over dat aan de noobies vertellen hoe ze een wallpaper moeten gebruiken heb ik al aan ged8 ja....

maar nu jij t zegt zal ik t ook maar uitvoeren, kzal een korte uitleg geven op de home-page.... thnx

Tip:

Haal die popup weg.
Hoe krijg ik de wallpapers gedownload :confused:? En ik ben geen beginende computeraar :p.

Geplaatst door hendricus
Ik zie twee sites. Welke wordt je nieuwe versie. In die eerste(achter die onmogelijke url) valt me op dat je laatste update (Male artists) van 4-04-2003 is. Knap, hoor
biggrin.gif
.Die site is btw mooi schermvullend. Waarom mag ik daar niet in de bron kijken?
Die tweede site is een stukkie lelijker. Opmaak alleen voor 800x600 en niet schermvullend. Maar als die al verouderd is heb ik niks gezegd
:8-0: Hoe zet je dat in de bron kijken uit?
Ik kan niet bewerken met FP, niet rechtklikken bron, niet beeld bron. Hoe doe je dat?:D

Geplaatst door XP_PC

:8-0: Hoe zet je dat in de bron kijken uit?
Ik kan niet bewerken met FP, niet rechtklikken bron, niet beeld bron. Hoe doe je dat?:D

Hij heeft zijn hele website in flash gemaakt en dus kun je nix kopieeren naar o.a. FP !
Voordelen van het werken met flash en het is ook nog es veel mooier flash!

Ja, dat heb ik gezien :). Maar ik dacht dat je dan een .html nodig had om het flash ding op te zetten.
Dus er is helemaal geen sprake van iets met een bron?

Ja leuk, maar hoe krijg ik die wallpapers gedownload, het lukt me niet hoor !

Rlx - e site hoor!
Zeker de inhoud :P
Hopen dat je snel al die vrouwen kan uploaden :D

P.S Hoe ging wiskunde :D ?

Mooie site alleen die popup is zeer vervelende
En ik zou ook niet wete hoe je die wallpapers "installeerd"

rustig mensen

yo gasten!!

ik heb net het mailtje gehad van mn host dat mn account is geactiveerd!!!! JAJA!!
dit betekent dat ik vanav of morgen alle pics ga uploaden en alle links in de site ga zetten.

tot nu toe was het namlijk alleen nog maar een template met thumbnails..... logisch dat zelfs de ervaren mensen de wallpapers niet open kregen :)

dus vanaf morgen of overmorgen is alles draaiende (hoop ik)
DAT BETEKENT DUS DAT JULLIE VANAF MORGEN OP WWW.ARTOFWALL.TK MOETEN KIJKEN!!!! :D

ps: reneetje wiskunde is gewoon en p00p vak!kweenie hoe ik t heb gedaan.. :8-0:

Laatst bewerkt:
nog meer opmerkingen??

nog even over die popup, dat is de enige manier om mn bezoekers te kunnen counten.... :S

ik weet geen andere manier :S
dus als iemand daar iets over weet......

nog meer tips of opmerkingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan