wat vinden jullie van dit systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

davepower

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
teneerste nog de beste wensen,

alleen ik heb een vraag: ik ben vanplan om een computer aanteschaffen alleen heb ik er 1 gemaakt

nu is mijn vraag: is dit een goed systeem?

computer.gif

nu is het de opvallende kijker opgevallen dat ik een hardeschrijf en geen dvd speler/brander heb geselecteerd, die heb ik in de computer zitten die ik ook gewoon kan her gebruiken.
ook kreeg ik de opmerking van een extra fan voor de warmte die ik er dan ook uitteraard in zet.

jullie meningen graag
alvast bedankt,

en Geheugen , Processor , Moederbord , "koelers" dan ??

Er is mij op dit forum verteld dat je met dat moederbord/geheugen/processor kitje goed zit, en dat geloof ik graag :cool:

Wat ik vreemd vind is dat ik wel monitorgarantie zie, maar geen monitor. Kijk ik dan verkeerd?

En videokaart? Die onboard kaart is niet echt goed. Of gebruik je je computer niet voor grafische toepassingen?

EDIT:

@ blueray: het is een moederbord KIT. Geheugen en processor zitten er dus automatisch bij.

volgens mij zitten die bij de alternate upgrade kit amd vista ready

Er is mij op dit forum verteld dat je met dat moederbord/geheugen/processor kitje goed zit, en dat geloof ik graag :cool:

Wat ik vreemd vind is dat ik wel monitorgarantie zie, maar geen monitor. Kijk ik dan verkeerd?

En videokaart? Die onboard kaart is niet echt goed. Of gebruik je je computer niet voor grafische toepassingen?

monitor heb ik en volgens mij zat er wel een grafische kaart in maar die kan er altijd nog bij

en wat is het verschil tussen PCI en PCIe?

Laatst bewerkt:
Tja, nauwelijks een systeem te noemen. En begrijp ik het nou goed? Koop je pixelgarantie zonder monitor?

De grafische kaart zit er wel in, maar is niet voor grafische toepassingen bedoeld. Om te beginnen is dit een mooie configuratie, maar je zal merken dat je behoefte gaat hebben aan een betere grafische kaart.

monitor heb ik en volgens mij zat er wel een grafische kaart in maar die kan er altijd nog bij

en wat is het verschil tussen PCI en PCIe?

PCI is meer bedoeld voor je geluidskaart , netwerk , enz
AGP & PCI-E
Zijn Voor Videokaarten daarbij is PCI-E Sneller :) En nieuwer.

Ok dan zou ik toch kiezen voor de mijne .

nee.
Ik had zelf wat anders gekozen .
Maar ik doe andere dingen dan jou op de pc
Maar wat je nu hebt gekozen is best Redelijk voor games en Website bewerking.
Voor de games zou ik standart overgaan op de QuadCore.
en 4 GB RAM :)
Maar dan wordt het al gouw 1000 euro :)

Maar die processor en geheugen zijn wel best ! (Y)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan