Wat vinden jullie van dit systeempje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

emielzij

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Ik heb een systeempje samengesteld
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden.

Azerty

Budget - 500-600
Doel - autocad, en andere basic dingen.
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk.
Assemblage- Dit wil ik zelf graag gaan doen (wel vaker gedaan ).
Besturingssysteem - Heb ik nog wel.

Groeten

persoonlijk zou ik er een wat grotere HDD instoppen. 160 GB is wel wat klein. 250, 320 of 500 GB harddisks heb je voor ongeveer een tientje meer (maximum)

voor de rest, vind ik alles wel goed.

Ja vind hem ook wat klein.
Het is voor iemand anders, hij had een hd van 20 gb en hij zei dat hij daar genoeg aan had. Maar idd misschien doe ik wel een grotere.
Bedankt voor uw reactie.

En is de voeding ook sterk genoeg? 500 watt, of zou ik de 600 watt erin zetten?

wel, 500Watt zou moeten goed zijn (denk ik) maar best eens kijken op de site van de fabrikant eens kijken wat het aanbevolen wattage is voor de grafische kaart. (ik weet dat voor een MSI GeForce GT240 1024MB 500 watt het minimum is (dus beter 550/600 watt als je nog wat extra dingen erin wil hebben zoals een grote HDD, extra DVD-writer, PCI kaarten, ...)

Een 500GB hardeschijf is een tientje duurder. Onzin dus om het te laten. En in een ander topic vraag je ook al om de voeding, deze is voldoende! En de kast is te klein, dit hebben we daar ook al gemeld.

kast te klein??? waar haal je dat nou? dit is een MicroATX MoBo eh, en een minitower, geen microtower! grafische kaart is ook niet de grootste, dus die kan er ook in.

Je kunt beter geen risico nemen en voor een 334 gaan wat een Miditower is.

Bedankt voor jullie reacties!
Neem idd liever geen risico en neem gewoon de 334.
Graag zou ik nog willen weten hoe stabiel dit alles stabiel gaat lopen.
Groeten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan