Wat vinden jullie van mijn nieuwe blog? (site-check)

Status
Niet open voor verdere reacties.

James11

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Hallo iedereen,

Nadat mijn oude Blogger blog onterecht is verwijderd door Google, ben ik een nieuw blog gestart op Wordpress met een eigen domeinnaam. Tot nu toe ben ik overal redelijk tevreden over, behalve dat de posts (de reeds geplaatste berichten) nog niet zijn geïndexeerd door Google. Dus ik wacht af.

Anyway, de reden dat ik dit bericht schrijf is uiteraard de vraag voor een site-check.

Dus bij deze een vriendelijk verzoek aan iedereen die dit leest om mijn blog te bezoeken en hieronder je mening te posten.

- Wat vind je van de uitstraling?
- Is de informatie duidelijk genoeg?
- Heb je tips of opmerkingen voor me?

Dit is de link naar het blog: http://bit.ly/geldverdienenviainternetblog (gelieve niet de URL van het blog te posten a.u.b.)

Ik hoop dat u uw eerlijke mening kunt geven en tips, zodat ik hiermee aan de slag kan gaan.

Alvast hartstikke bedankt en een prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,

James

Laatst bewerkt door een moderator:
per definitie alles met geld verdienen via internet/site's troep dus dat is wat ik vind van je blog ;)

ps hoop dat je ut niet erg vind maar heb niet gekeken

Normaal gesproken zul je 50%-75% winst van de verkoopprijs ontvangen. Dat betekent als een product voor €50 wordt verkocht, je €25-€37,50 ontvangt voor de verkoop.
Even afgezien van de vraag of 50% realistisch is heb je het in je voorbeeld over omzet, niet winst. Tenzij de verkoper het product zelf gemaakt heeft van materialen die hij niet heeft heven kopen kan hij geen € 50,- winst maken door een product van € 50,- te verkopen.

Reacties op review geld-verdienen-internet blog

per definitie alles met geld verdienen via internet/site's troep dus dat is wat ik vind van je blog ;)
Jammer dat je geld-verdienen-websites troep vindt. Je zou je er eens in moeten verdiepen. Niet alles is troep. Affiliate marketing bijvoorbeeld, is een legitiem en bewezen succesvol business model. Ben nieuwsgierig naar de reden dat je zulke sites troep vindt.
Ha ha, en dat je niet gekeken hebt is niet erg hoor. Als je ergens geen interesse in hebt is dat nou eenmaal zo.
In ieder geval bedankt voor het lezen van het bericht en het beste verder :thumb:

heb je het in je voorbeeld over omzet, niet winst.
Dat heb je heel scherp opgemerkt. Je hebt gelijk, in de eerste instantie zal er omzet worden gemaakt door de verkoper, maar je kan het ook zo zien: de verkoper berekent eerst hoeveel hij zijn affiliates kan uitbetalen op basis van de winst die hij per verkoop maakt en daarvan ontvang je dan die 50-75% winst. De lezers van mijn blog zullen er vast niet zo kritisch naar kijken, hoor :) De informatie moet vooral duidelijk en begrijpelijk zijn.

Tenzij de verkoper het product zelf gemaakt heeft van materialen die hij niet heeft heven kopen kan hij geen € 50,- winst maken door een product van € 50,- te verkopen.

In dit geval/voorbeeld maakt de verkoper inderdaad 50 euro winst, aangezien er in de digitale producten affiliate marketing wereld enkel digitale producten worden verkocht waar geen inkoopkosten bij komen kijken. De producten worden gemaakt op basis van PDF en Word software (producten zijn hoofdzakelijk downloadbare e-books). Maar dan nog heeft de verkoper kosten moeten maken voor het ontvangen van betalingen. Die €50 is dus alsnog zijn omzet, niet zijn winst; er moeten nog transactiekosten van de omzet af.

Hoe dan ook, hier houden de verkopers in deze branche vooraf al rekening mee. De affiliate verdient bij het promoten van een product gewoon het bedrag dat er wordt beloofd (evt. minus BTW of course).

Wie wil er nog meer een kijkje nemen op het blog?

Laatst bewerkt:
Heb ui nieuwsgierigheid even wat rondgeklikt bij dat clickbank, maar dat is me toch een stelletje schorem. Dubieuze wordt snel rijk/dun boeken, openoffice voor 48 dollar, een gratis! product godbetert. Al zouden ze 100% van de winst geven dan nog zou ik niets met ze te maken willen hebben. Het schort daar duidelijk aan controle op wat er verkocht wordt.

Ha, bedankt voor je reactie en interesse.

Je zou eens moeten weten hoe bekend Clickbank is bij webmasters. Het is het populairste wereldwijde affiliate netwerk.
Als Clickbank een product toelaat, wees er dan van overtuigd dat het een product is dat binnen de kwaliteitsrichtlijnen van Clickbank valt. Uit sommige bronnen heb ik vernomen dat er inderdaad wat rommel tussen zit, zal niet zoveel zijn. Paar rotte appels.
Maargoed, eigenlijk hebben we pas beide recht van spreken op het moment dat we zelf een product hebben gekocht en er een mening over hebben op basis van gebruikservaring, niet? Heb ooit een affiliate marketing cursus gekocht via Clickbank en ik moet zeggen dat het me goed is bevallen. Mede daardoor verdien ik nu dagelijks geld met mijn websites via Tradetracker, Daisycon en PayPro.

Zijn er nog leden die mijn blog willen checken (site-check)?

Laatst bewerkt:
De producten die ik vooral tegenkom op Clickbank:
- Ebooks die vol staan met onbetrouwbare info (van het type 'wordt snel rijk'/'val snel af') of info die je elders op het web gratis kan vinden.
- Software die vaak veel te weinig te bieden heeft voor de prijs. Het gaat soms ook om gratis open source software die verkocht wordt zonder dat het voor de klant duidelijk is dat deze software eigenlijk gratis hoort te zijn. Ik ben dit o.a. tegen gekomen met Open Office en P2P-software. Ook wordt er schadelijke software verkocht, zoals antivirus software die eigenlijk geen virussen kan opsporen/verwijderen, maar de computer juist infecteert met ad- en spyware.
- Lidmaatschapssites die hun betalende leden toegang bieden tot info die elders op het web gratis is te vinden.

Pure oplichterij allemaal!!!:evil:

Clickbank producten

mrmusic,

Dat is absoluut niet waar. De producten die ik tegenkom op Clickbank zijn waardevol en informatief.
Hier verschillen we van mening. Ik ga niet verder in op uw reactie, ok?

Mensen die mijn blog willen checken en tips hebben, laat hieronder uw reactie achter a.u.b
De vraag luidt: Wat vindt u van mijn blog?

Hallo James11,

Bedankt voor je topic!

Het voornemen dat mijn kind later gewoon een echt vak moet gaan leren is nogmaals ingeprent.

Jouw blog ziet er netjes uit, echter staat vol met non-informatie.
Beetje hoog bla bla gehalte, en dan de optie bieden om voor 17 euri een handleiding down te loaden hoe je geld kunt verdienen?
Helaas blijven er zielen die hier intrappen.

Vind het niet vreemd dat Google je oude blog geband heeft en wat mij betreft mogen dit soort blogs wereldwijd geband worden.

Tardis

Hier kan ik me geheel voor de volle 100% in vinden! :thumb:

Hallo James11,
Bedankt voor je topic!
Het voornemen dat mijn kind later gewoon een echt vak moet gaan leren is nogmaals ingeprent.

Ha ha, ja maar dat is toch zowiezo belangrijk, een echt vak leren?

Jouw blog ziet er netjes uit, echter staat vol met non-informatie.
Beetje hoog bla bla gehalte, en dan de optie bieden om voor 17 euri een handleiding down te loaden hoe je geld kunt verdienen? Helaas blijven er zielen die hier intrappen.
Vind het niet vreemd dat Google je oude blog geband heeft en wat mij betreft mogen dit soort blogs wereldwijd geband worden. Tardis
Mijn blog is pas geopend en gaat dus nog worden gevuld met echte, waardevolle informatie. De artikelen die nu op het geld verdienen blog staan zijn nuttig, maar ik ben pas net begonnen! Ik bied een eerlijk product aan (de geld-verdien handleiding) die men kan downloaden voor slechts 17,00 euro. Nogmaals, een volkomen eerlijk product waarmee men direct mee uit de voeten kan, zonder zelf uit te zoeken hoe je precies geld kan verdienen op het internet. Tot slot zie ik niet in waarom dit soort weblogs gebanned zouden moeten worden door Google. Dat je er sceptisch tegenaan kijkt of geen interesse hebt in het onderwerp, prima, maar dat wil niet zeggen dat de informatie waardeloos of onbetrouwbaar is, integendeel zelfs. Zijn er nog meer mensen die hieronder zijn/haar mening willen plaatsen over mijn blog? Wat vindt u er van? Reacties zijn welkom.

PS:
Vind het niet vreemd dat Google je oude blog geband heeft en wat mij betreft mogen dit soort blogs wereldwijd geband worden. Tardis
@ Tardis,
Lees deze berichten even door van Google dan begrijp je dat veel blogs ten onrechte worden verwijderd wat in deze ook het geval is:
1. http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=nl&answer=42639
2. http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=nl&answer=42577

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan