Wat vinden jullie van mijn nieuwe computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanmethorst

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2002
Ik krijg voor m'n verjaardag een nieuwe computer:

Midi tower Black/Zilver 300W Prescott ready
MSI 865PE FSB800 DDR400 S-ATA 10/100/1000
INTEL, P-IV 3200 MHz S478 1MB FSB800
1024MB DDR DIMM PC400
SEAGATE, 120GB 7200RPM S-ATA 8MB
MSI GF FX5700LE 256MB DDR TV-DVI
Floppy drive 3,5" Zwart
LG 16x48x DVD bulk black
LG DUAL LAYER 12x BLACK + NERO V6
CREATIVE, Inspire 2.1 P380 Ret
Neovo F-417 17 " TFT Scherm

Er zit een geïntergeerde 5.1 geluidskaart in. (was de enige die ze verkochten, maar schijnt wel heel goed te zijn...)

Wat vinden jullie er van? Zal ie de nieuwste spelletjes als FarCry, Doom3, the sims2 e.d. afspelen?

Groeten,

Stefan

Is inderdaad echt een gamers pc, heavy user machine dus. Momenteel toch zo'n beetje het snelste wat je kunt kopen. Tuurlijk zijn er ook videokaarten van 400 euros en nog meer, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Zo'n dure kaart is pas interessant als je video gaat bewerken. Wat heeft ie gekost ?

ik geloof rond de 1400 alles bij elkaar... Heb 'm bij een groothandel gekocht, lekker goedkoop :P

maareu.. is ie ook goed voor programma's als Photshop 7, Dreamweaver MX e.d.?

Ja perfect, zal als een speer draaien allemaal. Zelf heb ik een soortgelijke pc, maar dan een P4 2,8 en doe daar erg veel mee met photoshop. Je hebt lekker een prak ramgeheugen, da's altijd goed. Mocht je nog eens geld uit willen geven, dan zou ik dat besteden aan ramgeheugen. Zelf heb ik 2gig ram en vergeleken met 1 gig (dt zat er eerst in) wordt je toch wel heel erg vrolijk. Je moet natuurlijk wel nog een slot over hebben.

Ziet er gaaf uit. Hier ga je veel lol mee hebben. Ik zou alleen te kort komen aan 120 Gb :D
Ik moest er na korte tijd alweer 80 Gb bijprikken, en staat nu ook al vol. Maar ja, ik ben een verzamelaar he...

mja, denk dat 120 gb genoeg is, ligt eraan hoe je 't gebruikt hé...

Verder nog meningen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan