wat vinden jullie van mijn site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

proesmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
hallo, ik ben een jongen van 15 die vrij veel met pc's bezig is, (ik wil er later ook in verder gaan )
ik heb hier een eigen site gemaakt met html codes,
wat vinden jullie ervan?
hier is ie:www.robnet.tk

vanschagen !!!! :rolleyes: iets genuanceerder bitte
Ik vind het voor je eerste site opzich wel redelijk goed.
oefening baard kunst...ga zo door en probeer een site te creeeren die snel is, goede lay-out en niet teveel bull**** bevat.

Hallo Proesman,

Ik zou willen dat ik dat al kon ;)
Maar, je vraagt om onze mening dus hier komt opbouwende kritiek:
Het rood is veel te vel. Komt als 1 groot blok over.
Neem een tint rood waar meer zwart in zit. Het werkje erin is leuk! Niet opdringerig.
Welcome to robnet: Lijntje er onder weg. Dat staat beter.
Links enz. zou een stuk kleiner kunnen. Als ik het al groot vind met mijn slechte ogen dan al helemaal de jongeren.
What's new: Neem een andere kleur het steekt te weinig af met het rood.
In de groene balken is de lettergrootte goed. Wel moet je onderaan een puntje weghalen.

Tip: Gebruik niet te veel verschillende kleuren voor je kopjes en tekst. Ook weer onrust.

Altijd letters met schreef gebruiken of schreefloos. Niet door elkaar gebruiken. Dat geeft een slordige indruk.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

De broncode is niet helemaal goed. Je begint met

<!-- START liveplayer-->
<p>
<OBJECT

terwijl iedere pagina met
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html>

moet beginnen. Verder vind ik het niet echt een site, meer een lijst met wat dingen, waarna je er op klikt, naar een compleet andere pagina gaat.. :confused:

Geplaatst door proesmans
ik heb hier een eigen site gemaakt met html codes,
Maar je laat ook zien dat je met Javascript overweg kunt. Dat is toch geweldig.
Geplaatst door proesmans

wat vinden jullie ervan?
hier is ie:www.robnet.tk
Voor jouw leeftijd kan ik niet anders zeggen dan dat ik het mooi vind.

Ga zo voort,

Dennis.

@proesmans, mochten er mensen zijn die je site echt willen afkraken zonder enig opbouwende kritiek te geven, dan kun je aan hen vragen of ze iets in sgml kunnen schrijven, want html is maar een verkorte vorm daarvan.

Dennis.

@proesmans,
je zegt dat je 15 bent, pas dan je profiel even aan want daarin staat dat je geboren bent in 1940 dus 65 jaar oud.
Site te druk
Leuk zo'n klein pop-up schermpje maar niet voor mij.
Te veel bewegende dingen op de achtergrond bij links.
O ja en ik wil niet voor de gek gehouden worden dus knopje niet klikken verwijderen.

Of je wilt speciaal een site voor de jeugd met dit soort onzin dan is het perfect.
het is maar hoe je er tegen aan kijkt.

jah ik moet er nog veel aan werken, :p
bedankt voor de verschillende reacties, maar als ik dan er aan werk met frontpage, en ik ga die opnieuw uploade, dan is het wel lastig, want dan moet ik counter, muziek,pop up..... allemaal opnieuw gaan plakken,off is er een beter manier?

Leuk zo'n klein pop-up schermpje maar niet voor mij.
Popup??? Uhh helemaal niet gezien, bewegende dingen evenmin hm :8-0:
Dat knopje? Ik was niet nieuwsgierig :p

Geplaatst door DENNIS90
@proesmans, mochten er mensen zijn die je site echt willen afkraken zonder enig opbouwende kritiek te geven, dan kun je aan hen vragen of ze iets in sgml kunnen schrijven, want html is maar een verkorte vorm daarvan [...]
Met als doel ?

Wat de site betreft, ik ben het eens met vanschagen: waardeloos. Leeftijd is hier ook niet van toepassing, op mijn 15e maakte ik betere sites dan deze en ik ken zet andere 15-jarigen die vele betere maken.

Waarom trouwens zo'n gigantische groot mediascherm ? :confused:

op mijn 15e maakte ik betere sites dan deze en ik ken zet andere 15-jarigen die vele betere maken.
Maar kon je toen ook zo goed tegen keiharde kritiek?

Nog een mening?
Okay, ik kan zelf alleen sites maken met Frontpage dus kijk maar wat je er mee doet.
Ik vind het niks....rommelig,flauwe grapjes en ga zo maar door.
Sorry....:confused:

OMG mensen mensen!...de kunst van de zachte benadering hebben we hier niet geleerd??
Ik geloof niet dat iedereen op dit forum in staat is een site te maken met behulp van html...en de mensen die het wel kunnen, die waren ook niet meteen in staat om een site van topkwaliteit te maken. Ik geloof dat een beetje klungelen de beste manier is om iets te leren, straf dat niet meteen af met opmerkingen als
Ik vind het niks....rommelig,flauwe grapjes en ga zo maar door.
:confused:

ow, ik krijg hier slechte kritiek,
Maar ja, ik ben een beginneling en ik ben het allemaal zowat aan het uittesten, als ik meer tijd heb maak ik er iets goed van, het lastige is als je je nieuwe pagina wilt uploade dat je dan al die bestanden terug moet kaan kopieren en plakken.Of moet dat niet?

Je krijgt gewoon kritiek maar als dat je aanzet tot verbetering is het niet slecht!! Even door de zure appel heen bijten.....

Geplaatst door Elisa
Maar kon je toen ook zo goed tegen keiharde kritiek?
Had ik maar zulke kritiek gekregen, dan had ik 't wereldje van websites vier keer zo snel geleerd. Maar nee, ik werd in de wan gelaten dat 't allemaal mooi was en er goed uitzag, bla bla BLA.

Bovendien: als hij zich hier niet doorheen kan zetten, dan moet hij dit vak niet ingaan.

Laatst bewerkt:
Nou, ik gaf ook kritiek maar vervolgens wel een tip.
Daar leer je wat van.
Toch niet van bepaalde opmerkingen hierboven?
Dat noem ik alleen afkraken.
Of het nu iemand van 60 is of 15 dat maakt niet uit.
Deze persoon wil leren anders zou hij/zij niets vragen.

Zo en nu op vakantie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan