wat vinden jullie van mijn site?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Elisa
Nou, ik gaf ook kritiek maar vervolgens wel een tip.
Daar leer je wat van.
Toch niet van bepaalde opmerkingen hierboven?
Dat noem ik alleen afkraken.
Of het nu iemand van 60 is of 15 dat maakt niet uit.
Deze persoon wil leren anders zou hij/zij niets vragen.

Zo en nu op vakantie :)
True, maar ik kan zo ongelofelijk veel punten noemen waarop het verkeerd is (het gigantische WMP scherm, de grootte van de lettertypes, de kinderachtige JavaScriptjes, het gebrek aan consistentie, de slechte usability, etc), dan ben ik na een half uur nog niet klaar met posten.

Maar goed, fijne vakantie ;)

jah inderdaag, die kinderachtige dingetjes gaan er wel af hoor, dat was gewoon wat uit verveling, het is zo dat mijn site niet echt iets te geven heeft, dus zoek ik een informatief onderwerp :p
ik ga er deze maand terug aan werken, en je zult zien er zal verbetering zijn !.

Kritiek accepteren kun je in ieder geval!! :D
Als je een informatief onderwerp nodig hebt zul je nog een aardige klus hebben.
Succes en laat de verbeterde versie van je site zien voor commentaar ;)

Jullie mogen gerust eens leren kritiek te geven op een duidelijke maar niet met-de-grond-gelijkmakende manier.
Vind ik persoonlijk niet netjes:mad:

Staat er nu een andere site?

- die intro is wel te lang en breekt op nogal bruuske wijze af.
- er mist nog veel :p , maar ziet er netjes uit... waarschijnlijk een of ander template?;)

Voor de rest ben ik niet te spreken over de ongenuanceerde manier van kritiekgeving in dit topic. Duidelijk zijn is niet gelijk aan hard zijn.

James:)

Voor de rest ben ik niet te spreken over de ongenuanceerde manier van kritiekgeving in dit topic. Duidelijk zijn is niet gelijk aan hard zijn.

Ben ik helemaal met je eens. Je hebt kritiek en opbouwende kritiek. Met het eerste schiet je niets mee op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan