wat vinden jullie van mijn verlanglijstjesweb ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee van de site zelf.

je kan eventueel een klein lijstje bekijken van mijzelf
zoeken op patrick looije

antwoord op mijn vraag is looije (dat vind je vanzelf)

nee van de site zelf.

je kan eventueel een klein lijstje bekijken van mijzelf
zoeken op patrick looije

antwoord op mijn vraag is looije (dat vind je vanzelf)

vindt het een mooie site :D

beetje rare kleuren maar dat is meer smaak

Hoi....

Op zich helemaal niet zo verkeerd.Site werkt goed.Wellicht iets meer aankleding qua kado's.
Wat ik wel hinderlijk vind is de reclame banner links.Dit omdat dit toch wel een kinderpagina is en die banner daar niet echt iets mee te maken heeft.

ja de banner links moet nog wat anders gaan worden. graag wil ik hier wat inkomsten uithalen, maar heb nog niet echt iets gevonden wat beter past bij de doelgroep.

wat kado's betreft. het is een semi beveiligde site dus kado's kan je alleen zien van je vrienden. die moeten de mensen er straks zelf op gaan zetten.
hopen dat het aanslaat. tijd doet weten.

op de faq pagina staat 01 naast veelgestelde vragen ik denk dat ie daar onder moet.
verder nette site. Maar is deze site echt voor Sinterklaas of ook voor verjaardagen?
Dat vind ik niet helemaal duidelijk.
Doel groep aanspreken is je denk ik goed gelukt door eenvoudige kleuren te gebruiken en mooie plaatjes en alles duidelijk te hebben.

leuke site.

Kleurgebruik vindt ik erg passend hoor.

Ik ben zo vrij geweest om een lijstje aan te maken om de achterliggende site te bekijken. Ik ben daar nog wel wat puntjes tegengekomen.

- kinderen zijn snel afgeleid, 24 uur om een account te bevestigen is wat kort. Stuur wel een mailtje na 24 uur dat het account nog bevestigd moet worden.
- maak de openbare lijstjes ook openbaar en niet achter een zoekfunctie. Niets is zo leuk om de lijstjes van anderen te bekijken. Een lijst met woonplaats en één item van het lijstje kan al voldoende zijn om mensen door te laten klikken.
- toon het aantal lijstjes dat er actief zijn zowel openbaar als prive

Iets heel anders.

Stuur een email met een uitleg van de site naar basisscholen. De tijd van verlanglijstjes komt er dalijk weer aan. Surprisetijd, dus de kinderen lopen weer met lijstjes door de winkel straat. Dat zou jouw lijstje moeten zijn!!!

Ik zie hier wel wat in. Daarom stuur ik ook nog even een mailtje. Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen.

groet

brian

Ik denk dat bijpassende SEO (zoekmachineoptimalisatie en het zorgen van meer bezoekers/gebruikers) als volgt zou moeten zijn, voor deze website:
- Advertenties/links op sites zoals Spelen.nl, Kindertent.nl en Zapp.nl
- Bekijk goed hoe je site in Google geindexeerd is: ik kwam er achter op http://www.google.nl/#sclient=psy&h...1&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=5c5fa95f44f6ac84 dat er veel meer sites met hetzelfde onderwerp zijn. Jouw site staat zelfs niet met het zoekterm 'verlanglijstje' op de eerste 7 pagina's.
- Ga ook links aan met startpagina's, als je bijvoorbeeld zoekt op Sinterklaas, Kerstmis, Feestdagen, Verjaardagen met daarachter startpagina kom je bij Google een heel eind. Startpagina's gaan gauw een linkruil aan, maar jij moet de link wel op jouw pagina zetten.
- Een twitter lijk mij voor deze site niet geschikt, een Facebook fan pagina wél.
- Stuur die basisscholen inderdaad een mailtje en zet daarbij dat je het ook leuk zou vinden als de meester/juf aan het eind van de les de site op het bord zet. Laat dit alleen vanaf groep 6 doen, want jongere kinderen hebben vaak beperkingen qua internetgebruik.
- Vraag mensen om mee te werken met de website, zodat jij er niet alleen voor staat. Vraag mensen die zelf ook een hyves/site/twitter/facebook/blog hebben: die kunnen in hun eigen omgeving op internet ook promotie maken.
- Maak promotie, geen reclame! Het verschil erin is dat reclame een zeurderige boodschap met banners is en promotie meer met linkpartners en samenwerkingen. Laat de boodschap met banners alleen over als uitzondering met drukbezochte sites, dus die niet overal plaatsen (dan denken kinderen al gauw dat je commercieel en een soort machine zonder sfeer bent).

He..

Kijk dat vind ik super. Echt meedenken om een ander verder op weg te helpen.

Dit is mijn eerste echte site voor een groot publiek. Dus enige hulp hoe dingen aan te pakken is nooit vervelend.
Na een poosje niet veel er aan gedaan te hebben, eerst kijken of hij wordt geindexeerd en of mensen het zelf kunnen vinden, heb ik ook wel weer zin om dingetjes erbij te doen of te verbeteren.
Ik ga zeker met de punten aan de slag.

Wat betreft scholen benaderen. Daar had ik dus echt nog niet aan gedacht. Zelker de moeite waard om te proberen.

Nogmaals echt suup voor het meedenken.

Qua vormgeving is het lang geleden dat ik site voor bij zag komen die er gelijk goed uitzagen! Top dus!

Misschien om meer mensen te lokken, en paar cadeautjes er bij zetten. Ik zie er nu 1 staan. Misschien leuk om op verschillende plekken op de pagina nog een paar kleintjes te plaatsen. En misschien nog een grote aan de andere kant van de site en dan de ballon van die kant om laag.

Maar succes met het promoten van je mooie site!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan