Wat vinden jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie website , maar:
Het Verwijzingen menu en dan de YouTube video'ss , als ik op die sectie klik loopt mijn hele browser vast.
Misschien moet je één link naar jullie YouTube kanaal aanmaken , dat scheelt erg veel lag.
Voor de rest ziet het er top uit :thumb:

De site zelf vind ik er redelijk goed uitzien.
Echter vind ik het logo echt verschrikkelijk lelijk (mijn mening).
Zoals gamefreak23 hierboven al zegt met het verwijzingen menu naar youtube is erg sloom.
Je kan evt. een maximaal aantal vids per pagina doen en dan pagineren toevoegen.
(kan je misschien ook beter doen bij voorpagina met articles. Want ik zie dat je al een older article button hebt dus is waarschijnlijk een kwestie van artikels per pagina instellen?)
Scheelt een hoop laadtijd van de website.

de naam van de website komt niet overeen met de inhoud.
ik had foto's verwacht en niet 112 meldingen.
zeer fout......

Als eerst allen dank voor de reactie.

Omtrent de "Youtube" pagina. Deze heb ik zojuist even aangepast zodat er per maand 1 pagina te zien is. Hopelijk doet dit de problemen wat verminderen. (Heb er zelf namelijk nooit last van gehad).

Omtrent het "logo". Ik ben niet goed in het maken van logo's. Elke keer als ik er 1 maak ben ik zeer snel ontevreden erover. Daarom heb ik het maar bij de basis gehouden. Al moet ik zeggen dat die ook niet echt mooi is.

Puppie: Het grootste deel is 112 gerelateerd (naast meldingen ook wedstrijden, open dagen enzo volgen nog). Maar er is ook veel meer dan dat. Zoals de maansverduistering enzovoorts. En in de toekomst zullen ook andere dingen volgen (Zoals de luchtmachtdagen). Maar het onderwerp waar ik vooral fotografeer is incidenten. De naam van de website is gebasseerd op mijn voorletters (RFG) en daarachter fotografie. Snap alleen de tekst toevoeging zeer fout niet. Er staan meer dan genoeg foto's op. Tevens zijn de meeste 112 of hv domeinnamen al ingenomen die ik althans wil hebben.

Tja, ben het toch wel met Puppie eens. De domeinnaam dekt de lading niet helaas.
Dacht ook op een site met o.a. portfolio van een fotograaf terecht te komen. Natuurlijk staan er foto's op maar zou persoonlijk niet voor deze naam gekozen hebben gezien de content. Met een beetje creativiteit zijn er nog zat 112 variaties mogelijk overigens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan