Wat voor behuizing ??!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
hi.

Ik wil een nieuwe kast,ik zag een leuke voor 100 euro.het was een midi tower,ik heb een dell dimension 5150 kan ik dan alles overzetten naae de midi tower kast of heb ik een ander type kast nodig??

Mvg alex

Laatst bewerkt:
volgens mij moet dat gewoon vlekkeloos gaan, Maar mag ik vragen welke kast je gaat kopen.?

volgens mij moet dat gewoon vlekkeloos gaan, Maar mag ik vragen welke kast je gaat kopen.?

ik zit op mn ipod,maar ik zal het proberen
ik heb het van alternate.nl , het is de thermaltake armor Jr die van 99 euro hoop dat je hem kan vinden.

leuk,maar voor de zelfde prijs heb je de sonata lifestyle III met een 500W A-merkvoeding...

bij een sonata lifestyle III past alles.Of een sonata lifestyle II

bij een sonata lifestyle III past alles.Of een sonata lifestyle II

Oke maar ik kan ook mn eigen voeding beruiken toch ?
Volgens mij is dat 350 Watt, daar kan ik toch wel wat Ledjes op zetten ?

Hoelang ben ik ongeveer bezig om het over te zetten ?

Laatst bewerkt:
Het geheel of alleen de voeding..?
Met het geheel ben je wel een uur of 2 bezig als je het nog nooit eerder hebt gedaan kan het zelfs wel langer duren..de voeding is een keer 20 min werk..
Maar een 350W voeding is niet een van de sterkste pas op dat je daar later geen problemen mee krijgt:)

Het geheel of alleen de voeding..?
Met het geheel ben je wel een uur of 2 bezig als je het nog nooit eerder hebt gedaan kan het zelfs wel langer duren..de voeding is een keer 20 min werk..
Maar een 350W voeding is niet een van de sterkste pas op dat je daar later geen problemen mee krijgt:)

Oke bedankt ! Maar je kan wel gewoon een paar kleine ledjes in je PC doen toch ? Met 350 Watt ?

Laatst bewerkt:
Oke bedankt ! Maar je kan wel gewoon een paar kleine ledjes in je PC doen toch ? Met 350 Watt ?

Ligt eraan wat ligt er allemaal in je Pc als jij al een heel goed moederbord en een goede processor hebt en dan een videokaart van 256 of 512 mb dan zal ik maar is goed kijken op zicht trekken lampjes voor je pc helemaal niet zoveel stroom ik heb een 300 W voeding en ik heb er 2 fans en een neon stick extra bij liggen en het loopt prima

dit is een mooie en ruime kast de nine hundred
hier een afb:
url

dit is een mooie en ruime kast de nine hundred
hier een afb:
url

Leuk advies maar dan heeft die helaas geen voeding en je betaalt er wel een vermogen voor! En zoals ik al zei ik ben van mening dat een 350W niet A-merk voeding geen uitbreidings mogelijkheden heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan