Wat voor Celeron heb ik nou?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hi folks, ik heb hier een computer van enkele jaren oud ongeveer 4 jaar met een Celeron processor. Ik kan er echter niet achterkomen wat zijn snelheid ,type is. Ik draai met ME, intern 256, 30 gb harddisk. Ik heb al bij eigenschappen gekeken en zag alleen vermeld GEnuine Intel proc., ja dat schiet niet op. Tevens heeft dze computer alleen usb 1, kan ik er zo een interne kaart instoppen met usb2 of kan dat niet. Ik hoor nog van jullie. Groet en dank Greg.

Ey Greg

als je nou naar et configuratiescherm gaat en dan op systeem klikt hoort er te staan wat voor soort celeron je hebt !!!!

suc6

m@ikel

Hi there, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb dat gedaan en zie vermeld: Intel Celeron Proc. en eronder staat 255 mb ram. Dat is dan toch het intern geheugen. Zie nergens de snelheid van de processor( bv 1.2 etc) Wat nu. Groet Greg

Ik weet niet zo gauw waar dat in Windows ME staat (misschien ook bureauaccesoires --> systeemwerkset zoals het bij XP te vinden is) maar kijk eens bij --> Systeeminfo --> Systeemoverzicht.
Daar staan ook enkele processorgegevens waaronder de snelheid.

@ Raymond :
Volgens mij staat dat pas in apparaatbeheer sinds Windows XP

Ey Raymond!!

je was me net voor Everest is idd de tool waar je dit kan zien als het goed is dan !!!

Geplaatst door Greg Wermuth
Tevens heeft dze computer alleen usb 1, kan ik er zo een interne kaart instoppen met usb2 of kan dat niet.

Ja dit is mogelijk mits je natuurlijk ook de bijgeleverde drivers installeerd.

Hallo beste mensen, bedankt voor de reacties , ik weet nu dat het een Celeron 1100 is, tevens zal ik een usb2 kaartje gaan kopen. Nogmaal bedankt voor de snelle reacties. Groet Greg.

okay greg graag gedaan en suc6 met het kopen van die kaart !!!

greetz

Maikel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan