Wat voor een aansluiting is dit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cgelici

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Berichten
37
Hoi ik heb een Panasonic TV met een externe tuner. Achter de tuner loopt een kabel naar de monitor (tv ). Ik heb een foto bijgesloten waar je de aansluiting ziet.

De reden dat ik dit wil weten is omdat ik een lasertv ga kopen die alleen hd aansluitingen heeft en een heleboel van die rood/witte (geluid L/R) en 1 of 2 gele(video) aansluitingen heeft maar GEEN SCART. Ik wil dus mijn externe tuner gebruiken voor de lasertv als dat kan. Dan moet ik dus weten wat voor kabel het is die er tussen loopt zodat ik een converterbox kan kopen die de hele tuner omzet daar hd kabel.

Ten minste als dat mogelijk is...

Ik wil niet 4 a 5 scart to hd doosjes kopen vnwege hoge prijs en ruimteverspilling

http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=85377&stc=1&d=1264108663
 

Bijlagen

  • 315212773_o.jpg
    315212773_o.jpg
    42,3 KB · Weergaven: 151
Dat is volgens mij een vga aansluiting, dus voor een PC monitor. Hier zit dus geen geluid bij.Alleen maar beeld.
 
te breed voor standaard vga.
heb je ook een type nummer van tuner en tv?
 
nee dat is hem niet, die zou ik wel herkennen. Hij is blauw en kleiner, deze zwart en breder.

Ik bedenk me ineens...gaat dit weleens werken aangezien de infrarood op de monitor(tv) zit die alle signalen stuur naar de tuner. Er zit geen IR op de tuner zelf dussss....
 
Is er een ander manier om alle scart apparaten die aangesloten zijn op de tuner op de nieuwe tv aan te sluiten ? Ik heb 3 scart apparaten maar ik wil niet nog een extra afstandsbediening waarmee ik moet switchen als ie alleen maar op 1 hd ingang kan worden omgezet
 
Weet iemand misschien ook waar ik deze 'display out' kabel kan kopen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan