Wat voor een website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Super Freak

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Hallo,
ik wil een website maken, weet alleen niet waarover.
Daarvoor mijn vraag: in wat voor een site bent u geintereseerd?
graag uw mening!

robin

Verzameling van handig software of freeware software die betalende software kan vervangen lijkt mij handig:cool:

Ik ga mee met het idee van Wufu.
Gewoon een site waarop freeware staat of in elk geval alle handig links bij elkaar.
Zou iedereen goed kunnen gebruiken:thumb:

lijkt me een interesant idee, maar zullen mensen daar intresse in hebben?

robin

Denk het wel.
Vooral als het gaat over programma's om te zien wat er in je PC zit en virusscanners en allemaal richting dat soort dingen.
Scheelt een hoop vragen in het forum;)

Scheelt een hoop vragen in het forum;)

Ik denk het ook ik heb er interesse in;)

Maar een ander idee is bijvoorbeeld je hyves daar kan je biografie zien enzo.

Al maak je een site iets net als de systemen van helpmij.nl met welk systeem je hebt enzo. gaan mensen bijvoorbeeld hun systeem invoeren en dat als Computerografie gebruiken van hun :P het is maar een idee want buiten helpmij.nl heb ik geen site kunnen vinden waar je een systeem in kan voeren op het internet:D

lijkt me ook wel grappig :D ,, moet je natuurlijk wel de link van je site aan helpmij.nl doorgeven ,, dan kunnen ze / we een beetje reclame voor je maken, en een paar leuke banners maken die helpmij leden in het hand tekening kunnen zetten (niet te groot dus :P)

Bij mij is freeware ook een onderdeel van mijn site, maar het is niet zo heel erg uitgebreid. Intussen staan er wel al meer programma's op mijn computer.

http://www.joeriverscheure.be/wiskunde_en_informatica/mijn_computer/inleiding.php

Maak gewoon een site over iets waar je zelf in geïnteresseerd bent. Probeer mss om iets nieuws te maken dat nog niet op het net te vinden is. Mss trek je dan alleen maar specifieke bezoekers, maar die gaan wel blij zijn om iets te vinden als je de enige bent met die informatie.

Als je dit als nl domein wilt is het gevaarlijk om de naam al voor de registratie te publiceren:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan