Wat voor geheugen kan ik het best kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hatelijk

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Hallo, ik heb een vraag wat voor geheugen in het beste erbij kan zetten, het is om de snelheid een beetje op te krikken (niet om te gamen).

Moederboard: ASUS PTGD1-LA (Grouper)
er zit nu 2x 256 mb in pc3200u 400mhz van Kingston.
Ik dacht aan iets van 1024 erbij (dus een 256 reepje eruit, 1024 erbij).

Bij voorbaat dank,

Hatelijk

dit zijn de mogelijkheden van je bord

supports PC2100/2700/3200 DDR, max 4 GB, four 184-pins DIMM sockets, non-ECC, non-registered

wellicht is het een optie om 2x 1gb te zetten??

Maar zoals jij het zegt kun je de oude reepjes gewoon laten zitten

Laatst bewerkt:
dit zijn de mogelijkheden van je bord

supports PC2100/2700/3200 DDR, max 4 GB, four 184-pins DIMM sockets, non-ECC, non-registered

wellicht is het een optie om 2x 1gb te zetten??

Maar zoals jij het zegt kun je de oude reepjes gewoon laten zitten

Nja, aangezien het budget een beetje low is begin ik met 1k, maakt het merk enz nog iets uit? En weet je misschien een goed reepje voor me tegen een redelijke prijs?

kingston is natuurlijk een goed merk..
snuffel eens op marktplaats bijv....

je kan volgens mij niet 2 reepjes van verschillende capaciteit erin doen... je zou dus of 2x512 of 2x1024 erin moeten doen... persoonlijk zou ik 2x2048 aanraden, maar omdat je systeem niet zo snel is denk ik dat je moet kijken waar je je pc voor gebruikt... als je iets zwaardere dingen wilt doen pak je 2x1024, en anders 2x512.. en het merk, corsair is erg goed, maar ook duur... merkje onbekend is vele malen goedkoper, maar miss iets minder snel.

Laatst bewerkt:
2 verschillende kan wel hoor denk alleen dat je de dual kwijt bent.(als bord het ondersteunt)

maar dat weegt niet op tegen zijn geheugen upgrade....

Laatst bewerkt:
Op marktplaats valt niets te vinden, op welke sites kan je tegen redelijke prijzen dit kopen?

Edit: Dual kwijt? Explain please.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan