wat voor koeler in een MSI mega 651 shuttle pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
Hallo,
Ik heb een MSI Mega 651 shuttle pc van mijn dochter staan waarvan de cpu koeler het begeven heeft. Ook de socket die op het moederbord zit (waarop de koeler vastgezet word) is stuk.Ik heb dus alleen nog maar 4 gaten met schroefdraad op het moederbord.
Bij Azerty heb ik een koeler besteld en een socket voor PGA478. De koeler kan ik niet gebruiken want die past niet in de beperkte ruimte (stom van mij, niet goed opgemeten:eek: ).
De socket is wel ok. Ook een tweede koeler die ik van een kennis kreeg past niet. Kan iemand mij vertellen wat voor een koeler daar wel in past en waar die eventueel te koop is? Met mijn beperkte pc ervaring kom ik er niet uit. Ook contact opgenomen met MSI support maar die kwamen niet verder. (Het antwoord kwam erop neer dat de shuttle best wel oud is, dus koop maar een nieuwe). Buiten de koeler is het een perfecte pc en echt te zonde om af te danken. Weet iemand raad?
mvrgr. Kanyarat.
 
Je zult dus op zoek moeten naar een koeler die net zo groot is als je defecte.

Hoe groot is deze qua afmetingen? staat er ook een merk/type op?

Of misschien een extra regel op de factuur wegens een andere koeler?

EDIT: niet goed gelezen dat ook je bevestiging op de socket stuk is ....:(

Op de volgende link is te zien hoe het koelprincipe werkt, heeft een ander er ook een idee van http://techreport.com/articles.x/5271/4
Alleen de koeler was stuk, jij hebt em d'r afgehaald en daarbij de bevestiging gemold begrijp ik?

Welke koeler heb je bij Azerty besteld die niet past?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een originele koeler met socket in Duitsland gevonden en besteld. Nu maar hopen dat de montage ook gaat lukken. Bij Azerty had ik de Nexus pht-3600 besteld, maar die past net niet. Ook heb ik een nieuwe Ultra-90A-K8 maar die is weer te hoog.
 
Beste,

waar heeft u dit besteld ik zit nl met het zelfde probleem..


ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet,

Emiel
 
Geen idee. Het is al zo lang geleden. Ik heb dat adres gevonden d.m.v. google.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan