Wat voor Laptop Raden jullie mij aan........???

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksen

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
Berichten
227
Hallo

ik ben best wel vaak op reis(kenya,egypte,uganda allemaal 6 tot 13 uur vliegen) en nu wou ik een laptop aanschaven maar ik wel een goede voor als me vlucht weer eens 3 uur is vertraagd dat ik dan kan gamen en sávonds op besteming int hotel (want ben vaak alleen) msnen,tekst verwerken,maar voornamelijk moet ik er goed op kunnen gamen zo als Farcry 2,Counterstrike:Source enz enz er moet genoeg ruimte op zitten voor muziek,games en de battery moet nartuurlijk ook redelijk lang mee gaan butget maakt niet uit wat mijn eigen bedrijf betaald het

nu vroeg ik mij af

Wat Raden jullie mij aan......???

Alvast bedankt voor jullie reactie

Niksen
 
Een dure Toshiba.

ik zat al tedenken aan en toshiba me pa heeft er ook 1 daar zit ik nu hier ook op hier in uganda maar ik wou ff weten wat andere mensen vinden jah want ik weet niet zo gek veel van laptops ben meer een desktop man :D maar waar denk jij aan dan bij het woord duur?

500€ of 10.000€ ????
 
Zoals jij je eisen omschrijft kom ik uit op een bedrag van 1500 tot 2000 (Euro)

[edit] ik vergiste mij v.w.b. farcry2, ik stel de kosten bij van 900 tot 1600 euro [end edit]
 
Laatst bewerkt:
okeej maar das toch niet zo duur kan je me wat specs geven met wat er zoal in zit dan cpu grafische kaart enz dan weet ik waar ik op moet letten als ik er 1 aanschaf in de winkel

Thx
 
Houd 1 ding scherp voor ogen:

als je leest shared videogeheugen dan gauw links laten liggen die laptop.

Dedicated videogeheugen is het sleutelwoord voor een fatsoenlijkle laptop.
 
Dit is het betere segment.

Ik denk dat menig 2007 pc desktop koper er zijn vingers bij af zou likken. Alleen de hdd capaciteit valt mij ietwat tegen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo

ik ben best wel vaak op reis(kenya,egypte,uganda allemaal 6 tot 13 uur vliegen) en nu wou ik een laptop aanschaven maar ik wel een goede voor als me vlucht weer eens 3 uur is vertraagd dat ik dan kan gamen en sávonds op besteming int hotel (want ben vaak alleen) msnen,tekst verwerken,maar voornamelijk moet ik er goed op kunnen gamen zo als Farcry 2,Counterstrike:Source enz enz er moet genoeg ruimte op zitten voor muziek,games en de battery moet nartuurlijk ook redelijk lang mee gaan butget maakt niet uit wat mijn eigen bedrijf betaald het

nu vroeg ik mij af

Wat Raden jullie mij aan......???

Alvast bedankt voor jullie reactie

Niksen

Tsjaa..als je een leuk budget hebt, kun je een leuke laptop kiezen ;) Ik raad wel max 15.4" aan als je veel onderweg bent. Als budget geen belemmering is, raad ik absoluut de XXODD XNi860tu aan. Deze is leverbaar in 3 uitvoeringen en op dit moment krijg je er gratis Far Cry 2 bij!

Een voorbeeldje:

Intel Core 2 Duo P8400 (2,26GHz, 1066Mhz, 3Mb)
4GB DDR3 1066MHz geheugen (2x 2GB)
DVD-CD +/- brander
320GB 5400rpm harddisk
Windows Vista Home Basic (32 bit)
Standaard 2 jaar Carry in

Prijs: € 1298,- (advies prijs: € 1349)

Deze heeft een GeForce 9600M GT 512MB grafische kaart.

Kijk voor de details hier: ***Url verwijderd***

Op de site staan ook de uitvoeringen met de GeForce 9800 en de nieuwe geForce FX kaarten.

Groeten,
Marcel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Acer Aspire 6530G-704G64Mn deze is het geworden :D

bedankt voor alle tips :D
 
Een wellicht leuke laptop, maar daar waar mij je in het begin in de richting van het betere segment laptops manoeuvreerde, heb je nu een wat hogere low budget (begin) midrange laptop van een rampzalig merk gekocht?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan