wat voor merk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
ik vroeg me af of als ik een videokaart wil kopen maakt het dan uit van welk merk ik koop? of heeft dat totaal geen invloed op de kwaliteit?

ik wil bijvoorbeeld een nvidia 6600 GT gaan kopen van het merk club3d en die kost dan zo'n 180 euro maar ik kan er ook een kopen van 250 van Aopen bijvoorbeeld

is hier nou verschil tussen of kan ik ook gewoon die goedkope nemen?

alvast bedankt voor jullie antwoord

Geplaatst door skillet
ik vroeg me af of als ik een videokaart wil kopen maakt het dan uit van welk merk ik koop? of heeft dat totaal geen invloed op de kwaliteit?

ik wil bijvoorbeeld een nvidia 6600 GT gaan kopen van het merk club3d en die kost dan zo'n 180 euro maar ik kan er ook een kopen van 250 van Aopen bijvoorbeeld

is hier nou verschil tussen of kan ik ook gewoon die goedkope nemen?

alvast bedankt voor jullie antwoord

Er kan verschil zitten in de geheugenbus van de videokaart (128 of 256bits), het geheugen is soms sneller bij de grote merken, de koeler kan bij elk merk anders zijn etc.

Het maakt dus degelijk wel uit welke je koopt. Lees dus vantevoren de testen van de videokaarten dmv Google

Geplaatst door Forza Utreg
Topic starter had hier ook een topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=198022

Het maakt wel degelijk uit welk merk je koopt.
Een ATI radeon van Sapphire presteert heel anders als b.v. een Hercules. Lees het maar eens in de diverse gamesbladen.

Ah, bedankt. Daar kan de topicstarter verder gaan. Deze vraag staat ook in de verkeerde sectie.

Bij deze gaat dit topic dan ook dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan