wat voor modem zit er in een packard bell i media

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat is mooi tazman maar de pc moet nog op het inet worden aangesloten,nou dacht ik dat er een modem in zat maar pc zegt dit is niet de goeie modem

Laatst bewerkt:
Geplaatst door frensie
ja dat is mooi tazman maar de pc moet nog op het inet worden aangesloten,nou dacht ik dat er een modem in zat maar pc zegt dit is niet de goeie modem

uh volgens mij zit je nu ook op i-net ff proggie downen op diskette zetten en op andere pc installeren ?? mischien een optie hoor.

ja ik zit nu met mijn eigen pc op inet maar pc in questie is van vriend luuk 2512 is er daar mee bezig maar de link hierboven moet ik nog ff downen

Bedoel je nou dat het modem niet goed is geïnstalleerd of dat je modem wel correct staat in Apparaatbeheer maar je kunt geen verbinding krijgen?
je hebt gelijk renee is wel goed geinstaleerd maar kan geen verbinding krijgen.volgens mijmoet ik er een driver voor downen

Geplaatst door frensie
Bedoel je nou dat het modem niet goed is geïnstalleerd of dat je modem wel correct staat in Apparaatbeheer maar je kunt geen verbinding krijgen?
je hebt gelijk renee is wel goed geinstaleerd maar kan geen verbinding krijgen.volgens mijmoet ik er een driver voor downen

Lijkt me eerder dat je de juiste inbelgegevens nog moet invoeren/opgeven.

na lang spitten in deze packard bell, zijn we erachter gekomen dat het modem stuk was,
een nieuwe erin gezet en klaar.
en weer verliet een tevreden klant het pand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan