Wat voor moederbord heb ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timaahb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2015
Goedenavond,

Ik wil mijn pc graag upgraden (Nieuwe case, gpu, ram en psu) maar daarvoor wil ik graag weten wat voor moederbord ik heb.
Ik heb helaas geen idee wat voor type moederbord ik heb.
Hopelijk heeft één van jullie daar een antwoord op.

Ik gebruik een Medion PC MS-7728

Mvg

Als CPU heb ik Intel i7-2600 (3,40ghz) dus dat is het probleem nog niet. Het probleem is vooral de gpu (amd radeon 7500 series).
Het is zeker vooral bedoeld om games mee te spelen op max settings.

Zat er aan te denken om een MSI GTX 970 te halen. Vandaar is ook de upgrade voor de psu nodig.

Het zou waarschijnlijk in mijn desktop case kunnen passen maar heb liever een tower case. Aangezien er allemaal verschillende soorten zijn wil ik eerst zeker weten wat voor soort moederbord ik heb zodat ik weet of het past.
Aangezien ik hier echt totaal geen ervaring mee heb en geen miskoop wil doen leek het me een slim idee om het hier te vragen :)

Bedankt voor de snelle reactie!

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.nl

Neem aan dat je de form factor van het moederbord wilt weten volgens deze is het een Micro-ATX bord dus daar zal je qua kast rekening mee moeten houden of deze ondersteund wordt in de kast maar dat zal geen problemen geven

Laatst bewerkt:
Zie de link die ik eerder heb gegeven, dat is je moederbord ;) (link van Modag is kapot)

Je hebt gelijk wat je onderdelen betreft: je processor is nog ruim voldoende voor games, voornamelijk je videokaart is wat zwakker, dus je slaat de spijker op zijn kop om de videokaart te vervangen. Je moederbord kan in ieder geval gewoon een PCI-e videokaart aan, dus een GTX970 zou passen wat je moederbord betreft.

Kan je eens bij gelegenheid een foto van de binnenzijde van je pc nemen? Dan kunnen we zien of dat er een "normale" voeding in past en of dat er genoeg ruimte is voor de videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan