Wat voor moederbord is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

valkeringrick

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2011
Berichten
169
Hoi hoi,
Eigenlijk is mijn vraag vrij kort haha.
Wie weet wat voor moederbord dit is, en welk moederbord moet ik kopen om deze te vervangen?

Groeten,
Rick

20120906_195834.jpg
 
Hoi...

Onder de fan staat een typenr onder het merk Gigayte.
Is niet goed te lezen. Kan je dat even vermelden hier?
 
Hoi,
Tuurlijk! Dit is het typenr:

GA-8TRC410MNF-RH
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals ik het nu vinden kan is het een socket 775 oem bordje uit een packerd bell pc.Packerd bell noemde dit de Rio serie
 
Lijkt er inderdaad veel op. Maar mijn computer start niet meer op dus wil ik graag het moederbord vervangen.... welk moederbord zou ik voor deze in de plaats kunnen zetten?
 
Nou, het is de pc van m'n broerje en hij wil eigenlijk alleen maar een beetje online spelletjes spelen, en soms werkstukken voor op school maken. Dus van mij hoeft het niet zo'n hele dure te zijn. rond de 50 euro ong?
 
Hoi,

Dan zou de eerste uit mijn link in vorig bericht al een optie zijn en in mijn bericht van 20.12 kan je hem nog origineel krijgen volgens mij.
 
Oke! Nou, alvast bedankt! ehh.. ... zijn er trouwens nog andere dingen waarop ik moet letten als ik zo'n nieuw moederbord koop? Ik las namelijk ergens iets met een processor?
 
Het genoemde bordje door mij heeft ondersteuning voor nagenoeg alle cpu's in de 775 serie.
Kan alleen zijn dat je met je windows installatie in de problemen komt ivm verandering van hardware. Maar ook dat is tzt wel optelossen.
 
Oeps :eek:wist niet dat een 775 bord al met ddr 3 werd gemaakt maar goed :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan