wat voor pc past bij mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

chissie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2006
Hoi Hoi,

Ik wil binnenkort een nieuwe pc kopen aangezien die van mij al 5 jaar oud is.. als het niet meer is...

Ik wil vooral weer veel psp8-en en zoals het nu op me oude windows 98E gaat t veels te slow, als ik een nieuwe pc koop wil ik dat ik goed kan, PSP-en, Foto's opslaan en muziek....

Ik doe haast nooit spelletjes op mijn pc

Kan iemand mij tips geven?

Welkom op Helpmij.
Je vraag is verplaatst naar een meer schikte sectie. :)

Nou ik had nog wel op de chat gevraagd , waar ik t moest vragen, maar uh, waar moet ik nou kijken , kan t niet vinden? :o

met search kan ik t ook niet vinden.. HELP MIJ... het is zo'n simpele vraag lijkt mij voor mensen die verstand hebben van PC's etc....

Heb je een voorkeur bij een bepaalde winkel? Wellicht kunnen wij daar dan een systeem samenstellen. Stel dat we een systeem op maat samenstellen bij een winkel die niet in de buurt is? Niet alle winkels hebben dezelfde onderdelen.

Ik zou zelf een goede geluidskaart met een mooi stel boxen (2.1 is genoeg voor alleen muziek, maar koop niet van die goedkope Trust spullen:).

Verder een processor van rond de 3,2 ghz (Je moet over een paar jaar ook nog foto's kunnen bewerken met nieuwere software) en 1gb aan werkgeheugen. Waarom zoveel werkgeheugen? Als je veel foto's bewerkt zijn er sommige acties die lang kunnen duren, meer werkgeheugen lost dit probleem op, en geheugen kost weinig meer.

Aan hoeveel schijfruimte heb je behoefte? Er zijn schijven van 300/400gig, maar of dat echt nodig is voor deze situatie? :) Allerlei vragen dus nog ;)

Eerst een paar simpele vragen.
Wat is je budget
Wil je on-line kopen of bij een pc zaak (in de buurt)
Zijn er nog onderdelen van je oude pc bruikbaar voor de nieuwe (boxen, monitor enz.) of wil je gewoon alles nieuw.

Verder ga ik qua de grove specificaties met Breezer mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan