wat voor ram geheugen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter araz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
waarschijnlijk 2x 2GB
en nee, die past niet in die laptop. je moet speciaal naar laptop RAM kijken en die zijn best prijzig. zeker 4GB

moet je even hier kijken. 1333 en SD-RAM

Laatst bewerkt door een moderator:
Zinloze actie om dat geheugen uit te breiden naar 8Gb, ga je echt niets van merken en die netbook

volgensmij wel (wacht even tot andere mensen dit bevestigen!!), maar zoals MrMusic al zij zal dat niet veel zin hebben.

4GB zijn prima hoor! als je echt wil dat alles vloeiend loopt moet je of een duurdere Laptop kopen of n apple (die zijn ook duurder XD)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker weten? Ik heb namelijk wel is photoshop, word, internet en msn enzo aanstaan op mijn pc en die heeft 4gb ram, en die loopt wel is vast.. Gaat dat hier niet gebeuren? Het gaat wel om ddr2 ram bij mijn pc en het is win vista 32bit

ik ga ervan uit dat dat prma werkt. zo niet, dan kun je er altijd nog wat extra bij in zetten

Zoals eerder als gezegd is: je geheugen uitbreiden van 4 Gb naar 8 Gb zal niet veel uithalen. Je kiest namelijk voor een amd fusion en dat is, zoals eerder vermeld is, een netbook processor. Als je met zekerheid vloeiend wil draaien, zou ik de amd fusion en intel atom links laten liggen. Je kunt dat beter voor een amd athlon x2/x4 of nog beter phenom II gaan. Als je het helemaal goed wil doen ga je voor de intel i3/5/7. Met een i5 zit je met photoshop wel prima. i3 waarschijnlijk ook wel. Ga bij de i3 dan liever wel voor de sandy bridge type.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan