Wat voor Script is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Hallo allemaal

Hierbij heb ik de volgende vraag. daarbij heb ik
Deze en Deze foto's bij geplaatst.
nu is mijn vraag, hoe krijg ik dat zwarte stuk met die groene lettertjes erin? jullie moeten jullie je het voorstellen in het begin staat er niks dan komt er automatisch de tekst [in het groen] en kun je iets kiezen, wat ook handig zou zijn is als de laatste zin er bijv. 4 sec heeft gestaan dat het dan weg gaat en de pagina laat zien

wie weet de benaming voor deze 'gadget' of met wat voor script het is of heb je een leuke tut [niet te moeilijk alstublieft:o ] plaats hem hier dan

[ Inderdaad het is een website van een torrent, daar gaat het mij totaal niet om heb dit ook al eerder gezien in een spelletje maar dit lijkt mij handiger te plaatsen. ik heb aan een Moderator gevraagd of dit mocht en zolang er geen links en reclame zichtbaar was mocht dit..]

alvast bedankt met jullie hulp:D

mvg
Leutjebreedbek

Laatst bewerkt:
Ik gok dat het gewoon een javascript die html terug geeft. En de kleurtjes is gewoon aanpassen met css...

Ha Wouter,

Oke, dankje voor het antwoord, zoek ik daar even naar:D laat het je weten als ik het heb gevonden

wat ik dan lees als wat jij bedoelt is dan zoiets klik [gelijk 1e script] maar dan krijg ik iets anders dan wat ik bedoel, want dan krijg ik een soort error achtig iets maar dan met vul naam in

Je kan het bekijken met firebug door over het object te lopen.

maar mogelijks is het een applet java
javascript heeft zoveel mogelijkheden niet

maar mogelijks houd het een socket verbinding in kan je vergelijken met een chat progje die met verschillede pc te gelijk comuniceert en ook met een server .
dus je weet ook niet wat het allemaal doet dan .

Hee hartstikke bedankt:D

Ik heb het even geprobeerd en het bleek HTML te zijn
[wat ik begreep]
hiermee gaat het mij denk ik wel lukken,
ook een leuke gadget:D
wel bedankt:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan