Wat voor slot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Testrijder

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hoi,

Dit zou best een lompe vraag kunnen zijn, maar hoe kom ik er achter wat voor slot mijn pc voor de videokaart heeft? Ik zie dat alle nieuwe kaarten PCI-e zijn, dus ik vraag mij af of mijn PC dit ondersteunt. Ik heb een ati x300 wat een niet al te beste kaart schijnt te zijn....

Bedankt

gewoon even in het boekje voor je moederbord kijken of even kijk en van welke fabrikant het toetsenbord is en er oeven op het internet naar zoeken:thumb:

jgroteb zei:
gewoon even in het boekje voor je moederbord kijken of even kijk en van welke fabrikant het toetsenbord is en er oeven op het internet naar zoeken:thumb:

ok dankje, zal ik doen, het toetsenbord is van HP daar was ik al achter:p

ik zal het checken bedankt

Als je via KELKOO.NL zoekt. Zie je dat de ATI x300 een PCI-e kaart is. Dus dan kan je er van uitgaan dat je moederbord een pci-e slot heeft.

:cool:

Rimsic zei:
Als je via KELKOO.NL zoekt. Zie je dat de ATI x300 een PCI-e kaart is. Dus dan kan je er van uitgaan dat je moederbord een pci-e slot heeft.

:cool:

Als je doorzoekt bij diezelfde Kelkoo, had je ook kunnen vinden dat de X300 ook in AGP versie bestaat.
http://hardware.kelkoo.nl/b/a/sbs/111601/10679657.html

@ Testrijder. Het toetsenbord hebben we natuurlijk weinig aan, het moederbord moeten we weten

download everest @ www.lavalys.com (je kan gewoon de ultimate edition downloaden, tis dan wel een trial, maar werkt wel), en post hier de gegevens die staan achter moederboard...

Ok ik heb everest gedaan:

Veld Waarde
Bus Type PCI Express x16 @ x16

Het is dus een PCI e. Dus ik kan makkelijk een gangbare goede nieuwe kaart halen?
Hoe slecht is een x300 eigenlijk? Ik heb verder een amd 64 3500+ en 1024 mb werkgeheugen. Is een nieuwe kaart dan aan te raden?(voor games)

Bedankt voor jullie reacties!

Testrijder zei:
Ok ik heb everest gedaan:

Veld Waarde
Bus Type PCI Express x16 @ x16

Het is dus een PCI e. Dus ik kan makkelijk een gangbare goede nieuwe kaart halen?
Hoe slecht is een x300 eigenlijk? Ik heb verder een amd 64 3500+ en 1024 mb werkgeheugen. Is een nieuwe kaart dan aan te raden?(voor games)

Bedankt voor jullie reacties!

je kan het vergelijken met een auto van het merk bugatti, maar een moto van een fiat panda erin.... ikzelf heb ook een amd64 3500+, en een x300 is veeeeel te langzaam voor deze processor. Als je het geld hebt raad ik je een x850 xt aan, deze is in de aanbieding op alternate, voor 159 euro kan je die kopen... Heb je dat er niet voor over, zou ik voor een 6600 GT gaan/ x800 GTO (2).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan