Wat voor wifi ? kaart kan ik het beste gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik zoek een wifi netwerkadapter low profile, die in een HP dc5700sff past. Ik heb al draadloos internet via een sweex router (zegt mij allemaal weinig) maar zoek nu een kaart zodat ik ook met de hp dc5700 draadloos kan internetten. Kan iemand mij vertellen wat voor kaart ik daar het beste voor kan gebruiken?
mvrgr.Kanyarat.

ik zou me het geld sparen voor een low profile wifi kaart. Veel te duur en lastig te krijgen. Koop gewoon een USB Wifi adapter. Zijn er al vanaf €15 en zijn goed genoeg voor deze pc.

Ik heb een sweex router voor draadloos internet, met een laptop beneden in de huiskamer en een pc op de kamer van mijn dochter. Dat alles werkt prima. Nu heb ik er boven een pc bij en kocht (zie advies boven) daarvoor een usb micro adapter WL-349 van Sitecom om ook met dfie pc draadloos te kunnen internetten. Maar als ik de handleiding volg krijg ik het niet aan de praat. Dat kan er natuurlijk aan liggen dat ik niet gehinderd word door enige kennis, maar op de handleiding zag het er toch echt simpel uit. Ik heb de drivers geinstalleerd van de meegeleverde cd. toen de usb stick erin, en dan zou je een beschikbaar netwerk moeten kunnen selecteren en opslaan. Alleen is er dan geen netwerk beschikbaar omdat ik geen internet verbinding heb (of moet de kabel er gewoon in?). De tweede mogelijkheid is om de router te resetten, het knopje op de usb stick in te drukken, en dan zou het ook moeten werken, maar dat doet het dus ook niet. Ook als ik op het icoontje klik van de geinstalleerde drivers gebeurt er niks. Er flitst even heel kort een schermpje op, maar ik kan het niet openen.

Laatst bewerkt:
Werkt! Schijnbaar lag het aan de stick. Ik ben eens naar de winkel gegaan om te vragen en die gaven mij een andere stick mee om te proberen. Deze werkt perfect!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan