Hi Buffy
Op 8 juli (inmiddels alweer erg lang geleden, pagina 21) heb ik mijn log geplaatst. Hierop heb jij gereageerd maar loop tegen de volgende problemen aan.
Hoe doe ik dat? En ...
Hoe start je ook alweer de pc in veilige modus op?
Verder schreef je dat alle vensters gesloten moeten zijn. Echter mijn printer is kapot. Kan ik de lijst van items die ik moet verwijderen wel in een word programma open laten staan zodat ik ze kan na lezen?
Ik hoop dat je me verder kan helpen,
groetjes Danae
Op 8 juli (inmiddels alweer erg lang geleden, pagina 21) heb ik mijn log geplaatst. Hierop heb jij gereageerd maar loop tegen de volgende problemen aan.
1. Plaats HijackThis in een eigen map. Nu draait het vanuit een tijdelijk map en dan raken de back-ups makkelijk zoek.
Hoe doe ik dat? En ...
3. Herstart de pc in veilige modus, zorg in Verkenner dat verborgen bestanden en mappen worden weergegeven (Extra -> Mapopties -> Weergave), en verwijder (voor zover nog aanwezig):
Hoe start je ook alweer de pc in veilige modus op?
Verder schreef je dat alle vensters gesloten moeten zijn. Echter mijn printer is kapot. Kan ik de lijst van items die ik moet verwijderen wel in een word programma open laten staan zodat ik ze kan na lezen?
Ik hoop dat je me verder kan helpen,
groetjes Danae