wat vragen over de Acer Notebook Aspire 7715Z-434G50MN

Status
Niet open voor verdere reacties.

j3r0n1m0o

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
beste allemaal,

ik wil mijn huidige desktop vervangen door de volgende laptop: Acer Notebook Aspire 7715Z-434G50MN

echter heb ik wel wat vraagjes.

1. kan ik op deze laptop simpel mij 5.1 surround sound systeem aansluiten (merk medion)?
2. kan ik op deze laptop externe cd spelers of een mengpaneel aansluiten dmv van een jack kabel in de line in zoals ik dit voorheen kon op mn desktop?

voor wat meer info over de laptop: http://www.staplesofficecentre.nl/N...,4838778,4848947&webid=5814703&affixedcode=WW

ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, bijvoorbaad dank!!

dank je voor je reactie,

puur even voor de zekerheid:

1. die boxen hebben 3 (volgens mij jack) plugjes groen oranje en zwart uit mn hoofd en op de laptop zitten alleen 2 ingangen hoe kan ik die 5.1 erop aansluiten dan?

2. ik bedoel eigenlijk draaitafels en mixer aansluiten middels een jack plug in de line in om zo het geluid over die boxen te krijgen en dat ik muziek kan opnemen, is dat mogelijk?

ik hoop dat jij of iemand anders mijn vragen kan beantwoorden of dat jou antwoorden iets meer kunnen worden verduidelijkd.

alvast bedankt!

dank je voor je reactie,

puur even voor de zekerheid:

1. die boxen hebben 3 (volgens mij jack) plugjes groen oranje en zwart uit mn hoofd en op de laptop zitten alleen 2 ingangen hoe kan ik die 5.1 erop aansluiten dan?

2. ik bedoel eigenlijk draaitafels en mixer aansluiten middels een jack plug in de line in om zo het geluid over die boxen te krijgen en dat ik muziek kan opnemen, is dat mogelijk?

ik hoop dat jij of iemand anders mijn vragen kan beantwoorden of dat jou antwoorden iets meer kunnen worden verduidelijkd.

alvast bedankt!

Vraag 1= Dan moet je een speciaal klein kastje kopen, waar die 3 inkunnen, en daaruit komen er dan 2. En die doe je in de laptop.

Vraag 2= Veel ondersteunen (de meeste) USB. Daar kan het makkelijk mee.

Succes!

wederom dank voor je antwoorden!

waar zou ik zo'n kastje kunnen kopen om mn boxen aan te sluiten?
en zijn er ook laptops waar je wel gelijk die 3 inkunnen?
wat betreft het aansluiten van mn draaitafels heb ik alles al om het via jackplug en line in aan te sluiten, daarom de vraag of dit mogelijk is?

Hoop dat je , of iemand deze computer leek nog kan helpen door deze vragen te beantwoorden.

Bedankt alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan