Wat watt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Hallo,

Ik had een korte vraag:
Komt er goed geluid uit de logitech x-540 als ik deze vergelijk met de logitech z-5500 qua watt vermogen.
Hier de vergelijking: Klik.

De x-540 (wil ik graag) heeft "maar" 15,4 watt in de center speaker, terwijl de z-5500 er 69:shocked: heeft. Natuurlijk is die z-5500 wel vele malen duurder, maar komt er wel mooi diep geluid uit? Nog een voorbeeld: subwoofer: x-540=25 watt en de z-5500= 188 watt:shocked:

Thanx alvast.

P.S.: Ik heb nu een 2.1 systeem (dat weet ik wel zeker (2 boxjes & 1 subwoofer) maar welk type van logitech is dit: Klik

Laatst bewerkt:
Daar kunnen we héél kort over zijn.
Zet ze naast elklaar, luister ernaar en de tranen schieten je in de ogen.
Als je ze niet naast elkaar zet dan zal die X540 vast wel aardig klinken.
Ook een Volkswagen Golf rijdt prima, totdat je 'm naast een Mercedes zet / een ritje in beide maakt, dan zie en voel je de verschillen.

Die bij je PS staat die boxjes heb ik ook en dat zijn de logitech S200 ook zeer goed, vind ik zelf tenminste maar ik gebruik ook voor de computer de Samsung ht-Z110 veel goedkoper en iets van 100 watt ofzoiets.. echt de moeite waard

Laatst bewerkt:
Die bij je PS staat die boxjes heb ik ook en dat zijn de logitech S200 ook zeer goed, vind ik zelf tenminste maar ik gebruik ook voor de computer de Samsung ht-Z110 veel goedkoper en iets van 100 watt ofzoiets.. echt de moeite waard

Thank you;p

Daar kunnen we héél kort over zijn.
Zet ze naast elklaar, luister ernaar en de tranen schieten je in de ogen.
Als je ze niet naast elkaar zet dan zal die X540 vast wel aardig klinken.
Ook een Volkswagen Golf rijdt prima, totdat je 'm naast een Mercedes zet / een ritje in beide maakt, dan zie en voel je de verschillen.

Dit snap ik ook, maar ga ik er op vooruit vergeleken met mijn oude (de logitech s200 dus dankzij leutjebreedbek)? Ik ga natuurlijk sowieso op het aantal speakers vooruit. (Van 2.1 naar 5.1 surround)? Maar ook qua vermogen?

Zelf heb ik ook de Z-5500, het kost wat maar dan heb je ook wat.
Heb verschillende setjes gehad en dit is een blijver.
Niet krakent te krijgen en blijft zuiver ongeacht het volume level.

Garantie zit ook goed bij Logitech.
Na ruim 1,5 jaar ging het lampje van het displaytje knipperen.
1 min bellen met logitech en kreeg gelijk een nieuwe set opgestuurd.
(en mocht de oude houden)

Maarja hier voor betaal je wel een aardig zakje duiten.
ALs je het geld hebt en je hebt er zoveel voor over, dan is het zeker een aanrader.

@luuknl : als dat idd. die 200 betreft, dan blijf ik bij mijn stelling.

Specificaties en afbeeldingenMerk en Type
Merk Logitech
Type S200
Eerste prijsvermelding zaterdag 22 januari 2005
Audio
Speaker kanalen 2.1
Speakers
Speaker vermogen (RMS) 2,9W
Speaker Subwoofer Vermogen (RMS) 11,3W

Verbinding
Verbinding Audio
Uiterlijk
Kleuren Zwart

Laatst bewerkt:
Zelf heb ik ook de Z-5500, het kost wat maar dan heb je ook wat.
Heb verschillende setjes gehad en dit is een blijver.
Niet krakent te krijgen en blijft zuiver ongeacht het volume level.

Garantie zit ook goed bij Logitech.
Na ruim 1,5 jaar ging het lampje van het displaytje knipperen.
1 min bellen met logitech en kreeg gelijk een nieuwe set opgestuurd.
(en mocht de oude houden)

Maarja hier voor betaal je wel een aardig zakje duiten.
ALs je het geld hebt en je hebt er zoveel voor over, dan is het zeker een aanrader.

Oke, nou eigenlijk heb ik liever dat ik het voor mijn verjaardag (februari) krijg, en ik denk niet dat mijn paps en mams zin hebben om 250 te betalen ;p

Als dat idd. die 200 betreft, dan blijf ik bij mijn stelling:

Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs € 49,- op vrijdag 16 april 2010.

Verzending en betaling: AfhalenBelgieKoerierOpsturenRembours AcceptgiroBankoverschrijvingContantCreditcard american expressCreditcard mastercardCreditcard overigCreditcard VisaiDealMachtigingMister CashOp rekeningPaypalPinnenRemboursVooruitbetalen
Soort klant: Particulier (inc. btw) Zakelijk (ex. btw)
Inventarissen en wenslijsten18 gebruikers hebben dit product, ik heb 'm ook!1 gebruiker wil dit product, ik wil 'm ook!(5) ProductreviewsAlgemene beoordeling Logitech S200 (2.1, 2x 2.9W, 11.3W, Zwart) 5
“De set van Logitech heb ik een tijd geleden al gekocht.Ik heb hem ondertussen uitvoerig getest. Hoge tonen De hoge tonen uit de Logitech S200 zijn...” review door ivopatty
Vergelijkbare productenLogitech Z323

Specificaties en afbeeldingenMerk en Type
Merk Logitech
Type S200
Eerste prijsvermelding zaterdag 22 januari 2005
Audio
Speaker kanalen 2.1
Speakers
Speaker vermogen (RMS) 2,9W
Speaker Subwoofer Vermogen (RMS) 11,3W
Verbinding
Verbinding Audio
Uiterlijk
Kleuren Zwart

Ja dan ga ik er dus sowieso op vooruit:P bedankt!

Dat ga je m.i. (hoorbaar) nauwelijks merken.

Laatst bewerkt:
wat gast0225 zegt is indd wel zo..
ik heb ze zelf ook maar gewoon voor bij de computer is dit wel te doen
maar als je net zoals ik hou van hup even dvd'tje van je favoriete band en dan keihard knallen maar zou ik toch de betere nemen of gewoon een home cinema set..

wat gast0225 zegt is indd wel zo..
ik heb ze zelf ook maar gewoon voor bij de computer is dit wel te doen
maar als je net zoals ik hou van hup even dvd'tje van je favoriete band en dan keihard knallen maar zou ik toch de betere nemen of gewoon een home cinema set..

Ok, ja maar voor op mijn kamer merk ik het wel. Want dan heb ik ineens 5.1:P

Klopt, maar daar schijnt een radiozender (duits, engels en italiaans) doorheen te komen. Voor velen bleek de x-540 kopen de oplossing ;p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan