Wat werkt er niet meer na Vista install??

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Als je Vista installeert krijg je een lijst van hardware en programma's die de installatie niet belemmeren maar die mogelijk niet meer werken na installatie. Wat is de ervaring hiermee?? Valt dit mee of loopt de hele boel in de soep. Het is bij mij toch een behoorlijke lijst.

Als je Vista installeert krijg je een lijst van hardware en programma's die de installatie niet belemmeren maar die mogelijk niet meer werken na installatie. Wat is de ervaring hiermee?? Valt dit mee of loopt de hele boel in de soep. Het is bij mij toch een behoorlijke lijst.

is het 1 gedownloade versie

Hoi !

Tja, mijn ervaring is dat sommige drivers er (nog) niet zijn, bijv. Sitecom, Terratec, Toshiba hebben nog niet veel laten zien. Maar problemen met geinstallerde software kan ik niet beoordelen, omdat ik Vista voorlopig alleen als dual-boot geinstalleerd heb.

Vorige week kon ik bijv. NERO 7 nog niet installeren in Vista (ik gebruik daar nu Ashampoo), maar de meesta programma's en spellen zullen wel heel snal Vista-patches uitbrengen, is de algemene verwachting.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, mijn ervaring is dat sommige drivers er (nog) niet zijn, bijv. Sitecom, Terratec, Toshiba hebben nog niet veel laten zien. Maar problemen met geinstallerde software kan ik niet beoordelen, omdat ik Vista voorlopig alleen als dual-boot geinstalleerd heb.

Vorige week kon ik bijv. NERO 7 nog niet installeren in Vista (ik gebruik daar nu Ashampoo), maar de meesta programma's en spellen zullen wel heel snal Vista-patches uitbrengen, is de algemene verwachting.

Greetz,

Harry.

dan zal ik maar uit kijke :thumb:

Windows Vista bootable maken

De drivers komen nog

Laatst bewerkt:

Ik draai vista premium en heb enkel het probleem dat men ingebouwde cardreader niet meer wil werken,voor de rest werkt alles uitstekend van men hardware.

mvg

macfreak

Qua hardware kan ik alleen geen canonscan drivers voor vista vinden.
Qua software heb ik alleen eenprobleem met trackmania united. Die doet gewoon niks na installatie.
Verder doet babylon het alleen in het bureablad, en krijg ik dbpower niet meer in het rechtermuisklikrolmenuutje als ik op een mp3tje klik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan