Wat wordt hiermee bedoeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

De NoNo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Allereerst wil mij voorstellen ik ben een digibeet van de bovenste plank maar wil graag leren.:)
Ik heb al veel gebruik gemaakt van google en enkele zoekfuncties hier en daar alleen kom ik er niet helemaal uit.
Ik ben sinds kort lid van een prive torrent site alleen heb ik een hele domme fout begaan, ik heb zomaar gedownload om te kijken hoe het eruit zag.
Al die bestanden heb ik gedelete van mijn computer omdat ik te weinig schijfruimte heb.
Nu moet ik uploaden er staat in mijn mail dit:

Have a look on another site for something which is here, once you've downloaded it from there, you can download the .torrent file from here, force a recheck on it and seed.

Wat wordt daarmee bedoeld?

Ik wil heel graag lid blijven van die club omdat het enkel HD content is en daar kijk ik graag naar.
Dus gaarne hulp.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat hier bedoeld is dat je met je torrent-programma een bestand ophaalt dat óók op die private site wordt gehost. Dus waarbij het .torrent bestand precies hetzelfde weergeeft, maar een andere tracker.

Dat bestand volledig downloaden (zodat je het daarna ook seed), dan het .torrent bestand van je private site ophalen en die openen in je torrent-programma. "Force recheck" (waar dat dan ook maar staat in je torrent-programma), zodat bekend is dat je de hele inhoud al op je pc hebt staan. Je kunt die inhoud dan gaan seeden op die private site, zodat je weer 'recht' krijgt op nieuwe downloads (omdat je vanaf dan ook dat bestand upload naar anderen in die private site).

Succes,

Tijs.

Ik doe dus het volgende en telkens gaat het goed mis.

Op mijn C schijf staat een bestand X , in mijn documenten map,downloads.

Ik ga naar de private torrent site en download hetzelfde bestand.

De download wordt direct gestopt.

Het pijltje wordt rood.
bij de tracker info staat: faillure acees denied leeching forbidden you are only allowed to seed.

Ik kan nog geen eens Force recheck doen.

Volgens mij doe ik echt iets goed fout.:confused:

Moet dat bestand niet in de bittorent programma?

Ik zou vermoeden dat je het goed doet (vooropgesteld dat het bestand in Downloads ook van dezelfde site afkomstig is, niet gewijzigd (uitgepakt bijv.) is ondertussen én de Downloads map wordt gebruikt om bestanden in op te slaan danwel te seeden.

Ik neem aan dat er een forum of support-site bij die private site hoort die je kunt gebruiken om vragen te stellen hoe nu verder.

Tijs.

Hulp zit er daar denk ik niet in.:D
Iemand nog heel misschien een goed idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan