Wat zal ik voor speakerset nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Goeiedag,

Ik ben nog hefig in twijfel wat voor speakerset ik zal nemen.

Ik kan een 7.1 Audigy 2 nemen met een Creative Inspire 7.1 nemen, of een 5.1 geluidskaart en de volgende speakerset: http://www.pcmegastore.nl/catalog/product_info.php?cPath=1_7_83&products_id=834

Wat lijkt jou een betere oplossing? 7.1 of de 5.1 van Logitech? Ik heb wel gehoord dat de Logitech iets mooier was, maar ik zou het graag zeker willen weten. De prijs is ook gelijk, dus dat maakt niets uit...

Oja, ik heb een klein kamertje. (ongeveer 6 vierkante metertjes...

Bedankjes weer,
Timothy

Als ik de spec's van de logitech bekijk ( 280 W RMS), dan ga je die toch niet te ver moeten opendraaien. Dit aangezien uw kleine kamer. Anders springen je trommelvliezen er uit.:)

Ik heb nog helemaal geen geluidskaart, maar ik denk aan een Creative audigy 2...

Ik wil mn trommelvliezen graag wel heel houden... :D

Geplaatst door T._de_vries
Ik heb nog helemaal geen geluidskaart, maar ik denk aan een Creative audigy 2...

Ik wil mn trommelvliezen graag wel heel houden... :D

Dan heb je niet veel aan een 7.1-boxenset, aangezien de Audigy2 tot 6.1 gaat.

-edit-

Je bedoeld de ZS zie ik net.

Tja, inderdaad, maar nu weet ik nog niet wat ik beter kan nemen. Een Creative 7.1 of die Logitech 7.1...

Oja, ik had geloof ik ergens een keer gelezen dat die logitech geen surround ondersteund??? :confused: Weet het niet zeker... :o

Geplaatst door T._de_vries
Tja, inderdaad, maar nu weet ik nog niet wat ik beter kan nemen. Een Creative 7.1 of die Logitech 7.1...

Oja, ik had geloof ik ergens een keer gelezen dat die logitech geen surround ondersteund??? :confused: Weet het niet zeker... :o

Toch wel. kijkmaar eens.

Ai, het wordt nog duurder! Ben nu toch aan het sparen... Ik ben wel raar bezig hoor... Dan wil ik weer dit, dan weer dat.

Maar het wordt de Logitech Z-5500

http://www.cool-prices.nl/product_detail.php?id=1403

Inderdaad behoorlijk duur, maar ik heb veel goede reviews en ervaringen erover gelezen. Ik ben helemaal verkocht van dit ding. Die plaatjes zijn al :love:! :D Zal ook behoorlijk hard zijn in mijn kleine kamertje... Maar ik hou van hard geluid. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan