wat zal kiezen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

seretide

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
beste mensen,

Ik zit te twijfelen tussen Windows 7 en Linux mandriva 2009
Ik hou van een stabiel systeem maakt me niet uit als het een 32 of een 64 is, en ben gek van overclocken , Ik heb een amd athlon 64X2 , en een gigabyte moederbord
Wat is het beste voor mij??

groetjes seretide

Je houdt van stabiel en je wilt Windows 7 gaan draaien terwijl die nog niet uitontwikkeld is? Staat haaks op wat je schrijft. Waarom installeer je niet alletwee? Kun je later kiezen.

werken alle spellen far cry 2 en fallout3 etc ook gewoon goed op linux?

Nee.

Zeker niet alle spellen werken op Linux!!!!!
De spellen waar jij het over hebt zijn speciaal ontwikkeld voor Windows en zeker niet voor Linux.

Je kent Microsoft he;) Monopolie forever.

Verder zal ik niet kiezen voor Windows 7 net als @Tiborv al zei, omdat het nog niet af is.

Als ik jou was zou ik kiezen voor gewoon het standaard en stabiele XP.

ik lees net dat de meeste spellen wel op linux werken en er is ook een programma waarmee je windows spellen kunt laten werken op linux

windows 7 is geweldig, ik heb zelf Windows Vista Home Basic en Windows 7 ultimate build 7000 .
Als ik jouw was zou ik toch voor Xp of Vista gaan omdat deze stabiel zijn ( zoals je wil ) en je kunt altijd eind van het jaar ofzo de stabiele versie van windows 7 gaan.
( btw Windows 7 heeft nog niet echt veel drivers dus als je overstapt zou ik eerst de drivers op een usb stick zetten!!! )

Als ik jouw was zou ik toch voor Xp of Vista gaan omdat deze stabiel zijn ( zoals je wil ) en je kunt altijd eind van het jaar ofzo de stabiele versie van windows 7 gaan.

En Mandriva is niet stabiel wou je zeggen?

Mandriva (of een andere Linux variant for that matter) hebben wel wat voordeeltjes naast Windows. Ten eerste de kosten (a 0,-), ten tweede de wereldwijde support op allerhande forums in alle denkbare talen, ten derde de constante ontwikkeling en ten vierde: je kan het altijd proberen...

Games draaien op Linux is op zich ook geen probleem met Wine. Het kan even pielen zijn, maar als je grafische kaart OpenGL ondersteund is er in theorie niks aan het handje. Heel veel games ondersteunen tegenwoordig ook OpenGL.
Far Cry (2) doet dat sowieso en ook voor Fallout 3 schijnt het mogelijk te zijn.

Om het nog leuker te maken: OpenGL is doorgaans veel sneller met net renderen dan DirectX :D

de kosten maakt niet veel uit dankzij FTD:D ik heb laatst de windows 7 build 7000 64 versie binnen gehaald en ja mijn kaart ondersteunt openGL en de naam vista wil ik niet eens op mijn pc zien

wat is vista ik heb windows 7 build 7057 en die is dus echt wel stabiel maar niet zo stabiel als ubuntu (ook een linux) maar daar draait dus echt niet alles op maar die beta's zijn nu nog gratis inclusief key van windows site vraag me af of die ook op release werken

heb een aanbod gekregen van iemand windows 7 build 7057 daar ga ik toch voor kiezen heb linux wel geprobeerd ,super programma maar ik ga toch kiezen voor windows 7 nog bedankt voor de hulp:thumb:

zeer klein besturings systeem

beste mensen,

Ik zit te twijfelen tussen Windows 7 en Linux mandriva 2009
Ik hou van een stabiel systeem maakt me niet uit als het een 32 of een 64 is, en ben gek van overclocken , Ik heb een amd athlon 64X2 , en een gigabyte moederbord
Wat is het beste voor mij??

groetjes seretide

je kan ook BeatriX down loaden van xs4all.nl, zowat het kleinste wat er is en dan andere iso's vinden... heb ik van Griswold geleerd...

en wat een redtape hij eerst moest doen voor hij iets naar de CIA kon sturen
hij zei ook mors, iedereen die niet ingeschreven staat wegwezen,,
en ik dan, zei ik, ik had gastcolleges bij hem bij hem (geen examen doen) , jij blijft hier

Vinky

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan