Wat zijn de totale kosten bij deze Blackberry Bold 9700?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Beste mensen,

Ik wil graag een Blackberry Bold 9700 gaan aanschaffen, Maar ik vind het altijd op internet heel onduidelijk staan bij T-Mobile en Vodafone enz. Dus wil ik graag jullie hulp.
Ik wil graag DEZE telefoon hebben met onbeperkt internet overal, 300 belminuten en eventueel 150 smsjes per maand. Ik zie overal staan dat het maar 31 euro per maand is ofzo, Maar is dat ook in werkelijkheid echt zo ELKE maand? Ik ben namelijk bang dat het een paar keer 31 euro is en dat het dan 45 euro word ofzo. Ik wil dus elke maand 31 euro er aan uitgeven. En hoeveel betaal ik trouwens op het begin er voor? 25 euro dacht ik toch?
Ik hoor het graag!

en als het na een aantal maand in eens 45 euro is zou ik ze opbellen en vragen waarom dat is aan gezien je een abonnement hebt afgesloten van 31 euro, ze kunnen niet zomaar de prijs omhoog gooien zonder de abonnement houder er van op de hoogte te stellen. of je hebt geen onbeperkt te internet verboinding dat zou de prijs ook nog naar die 45 euro kunnen brengen(maar tegen woordig zijn geloof ik de meeste abonnementen wel inclusief onbeperkt internet in nederland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan