Wat zijn dit voor bestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hallo
Ik zag opeens deze bestand(en) staan:

- Brother (C:\Brother\BrDriver\MfcXP\ enz.) "67 bestand''
Kan het zo zijn dat dit een printer wat of iets anders wat ik heb ooit een printer van Brother gehad maar nu niet meer. (ook niet meer in gebruik.)

- Map: 0577a3b3ea6542af34e5d96065f3" Is ook iets merkwaardigs, staat in C:/.
Wat is dat deze mappen zitter erin: amd64 en i386.

- Map: "DRIVERS" staat ook in C:/, wat is dit voor map? waar is het voor en heb ik het nodig?

- Map: "SmartuiUpgrade" staat in C:/. wat is dit voor map? waar is het voor en heb ik het nodig?

Bedankt als jullie mij helpen!Alvast bedankt! :thumb:

Brother is een printer merk. Dit zouden dus best drivers kunnen zijn van je printer. Weet niet of je zo'n printer hebt?

Daarnaast is: "0577a3b3ea6542af34e5d96065f3" waarschijnlijk een tijdelijke map van Windows Update. I386 is een map waar Windows bestanden in staan op een Windows CD. en amd64 heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met drivers voor AMD gerelateerde onderdelen. (videokaart, moederbord o.i.d.) Weet niet zeker overigens.

De map "Drivers" kan indien deze leeg is gewoon weg. En anders ligt het eraan wat voor bestanden er in staan. Het zou kunnen dat er installatiebestanden instaan van drivers die je een keer hebt uitgepakt.

SmartUIUpgrade zegt me niks. Heeft denk iets te maken met een upgrade van een pakket. Letterlijk is het namelijk: Smart (slim) UI(User interface)Upgrade(spreekt voor zicht). Je kan kijken wat voor bestanden daar in staan en zelf beslissing maken of het bruikbaar is.

gast0195

Laatst bewerkt door een moderator:
re;

De Brother priter heb ik niet meer in gebruik (2jr) weg?
---------------------------------------------------------------------
In de map Drivers is 15,5 MB en heeft 1 bestand en 4 mappen

bestand: INFCACHE.1
MAP 1: Audio
MAP 2: NETWORK
MAP 3: SYSTEEM
MAP 4: VIDEO
------------------------------------------------------
Kan 0577a3b3ea6542af34e5d96065f3 weg?
---------------------------------------------------------
Er staan in SmartUIUpgrade 7 bestanden en 1 map:

Map1: bin