wat zijn dit voor vreemde (windows?) mappen op de D-schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Zie hier..

Deze bestanden blijken op de D-schijf te staan, die verder nog leeg was. Heeft dit te maken met Windows Update of zo?
En... kan ik ze klakkeloos verwijderen?

Kan ik niet lezen, wil ook niet inschrijven daar, gebruik TinyPics ofzo.

Je hebt ze in de dropbox geplaatst die voor ons niet te benaderen is natuurlijk.
Maak gewoon een screenshot van die bestanden e/o mappen.

excuus... heb inderdaad net dropbox in gebruik en dacht een linkje uit "public" te kunnen gebruiken.
Dat wordt dus een andere vraag :p.
Maar nu dan toch hopelijk de afbeelding:
hannie D.png

Erg klein, kun je niet gewoon met "Paint" een jpg plaatje maken en dan wat groter?

eerder kon ik bestanden uploaden als verenigingslid. jaren geleden deed ik dat, maar zie die optie niet meer. help me even...
overigens, ik heb net een nieuwe laptop en merk nu dat ik afbeeldingen alleen kan opslaan als bnp bestand. geen jpeg.

In paint voor "opslaan als" kiezen en dan een naam met de extensie jpeg invullen.

Bekijk bijlage 168859

het plaatje is gewoonweg niet groter, en ik kan geen nieuwe printscreen maken omdat de laptop niet meer hier bij mij staat.
maar duidelijk is wel dat de mappen namen hebben, bestaande uit willekeurige cijfers en letters.
hopelijk zegt dit jullie iets.

Haha, nog net zo klein.:eek:

Maare, je kunt ze niet openmaken?
Had je al een schijfopruiming op die schijf gedaan?

Ja ik kon ze wel openen, staat steeds één onbestemd bestand in. ik kan evt wel nog een printscreen daarvan laten opsturen.
Ik durf geen schijfopruiming te doen zolang ik niet weet wat het voor mappen zijn.
Ik weet dat met regelmaat CCleaner wordt gebruikt op die laptop, dat haalt ze dus ook niet weg.

Deze mappen staan in verband met Windows Update. Rechtsklik de mappen maar eens; bekijk de datum van aanmaak & vergelijk de data v/d geïnstalleerde updates. Verwijderen kan m.i. totaal géén kwaad...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan