Wat zijn jullie ervaringen met Computerland eigen merk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

eureka65

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Ik ben een nieuwe PC voor mijn moeder (gebruikt Internet, Outlook, Microsft Office 2003, Windows XP en een Foxbase applicatie ) aan het zoeken.
Normaal koop ik altijd HP of Acer, maar ik wil nu XP en ik heb bij Computerland een PC gezien die ze zelf samenstellen (merk: AP) en daar kan XP op gezet worden door hen.

Hebben jullie ervaring met dit merk?
Specifiek vraagje: Maakt hij meer lawaai dan een HP?

http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00577587

(Ik hoop dat ik het linkje zo goed heb gedaan trouwens)

(Ik weet dat ik de 1001'ste ben die hier een vraag zet over een nieuw systeem :-(
Ik heb wel eerst gezocht naar info die er al staat.)

Vast bedankt!
Eureka

Laatst bewerkt:
Tja, de omschrijving zegt niet veel over wat er inzit qua kwaliteit, dus da's moeilijk beoordelen: Advanced Power 5005C2D
Intel Core2Duo E4500 / 2GB DDR2 800MHz DC RAM / 320GB SATA II HDD / DVD±R/RW / NVidia 8500GT PCI-Express
Processeor is prima, merk moederbord, geheugen en videokaart kan je in een mail om vragen, toch??

Ik heb alleen maar goede erbaringen met CL. maar daar kan je niet veel mee.....

Laatst bewerkt:
Ik ben ook altijd erg blij met Computerland. Goeie medewerkers met verstand van zaken, die mij normaal benaderen en niet zo van "mevrouwtje, u snapt er toch niks van".

Maar ik heb geen ervaring met hun eigen AP merk, vandaar mijn vraag.

(Wat kreeg ik al snel 2 antwoorden trouwens zeg!)

Ik heb in het totaal geen ervaring met deze winkel, maar post toch een reactie:
mijn "tenen gaan krom in de schoenen staan", als een bedrijf zich presenteert op het w w w en de pagina waarop wat wordt aangeboden werkt niet goed. Als je klikt op lange omschrijving gebeurt er niet veel.

Dat je voor dat bedrag geen highend pc mag verwachten snap ik, maar het vermelden van het merk moederbord en eventueel LAN informatie mag je als potentiële klant toch wel verwachten? Zeker als er Outlook op gedraaid gaat worden lijkt mij info over al dan niet LAN wel handig.................. / en / of informatie over vrije slots.

Daarnaast werkt eigenlijk geeneen van de buttons als je meer info wil hebben omtrent de machine?

Hoi !

Helemaal met @Pasja eens: als de kwaliteit van de geleverde goederen zo goed is als de website.........

Wekt weinig vertrouwen m.i.

Greetz,

Harry.

Ik heb niet gezegd dat je er niet zou moeten kopen, sterker nog, ik lees hierboven positieve reacties over deze winkel, dus..........
Ik heb alleen mijn persoonlijke mening gegeven over wat ik zie als ik die link open en de gedachten die ik erbij / daarna krijg.

Ik denk dat je wellicht die machine goed zou kunnen kopen, maar niet nadat je eerst een heel klein beetje meer informatie hebt verkregen. Stel dat er één of ander beroerd moederbord in zit en ook nog eens zonder LAN, dan zou je het niet moeten doen.

Zit er een "normaal" mobo in en heeft dat mobo ook nog eens LAN, dan denk ik dat je gelet op je eigen ervaringen en die van anderen in dit topic, het gewoon zou moeten doen.

Kijk hier anders ff tussen: klikkerdeklikklik

En ik weet niet waar de pc gebruikt voor gaat worden, want dikke games kunnen er heel waarschijnlijk niet op gespeeld worden :)

Of het basissysteem van tweakers van de maand + tft scherm:

Klik!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan