Wat zijn leuke spellen voor deze pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Heb maar 32mb video kaart...(gForce 2 mx 100/200), Pentium 4 1,4 GHz....en 512 intern geheugen..
en ik zoek leuke spelletjes die ik kan spelen..maar is moeiljk te vinden omdat al die nieuwe te zwaar zijn..heb net call of duty af gerond, en wil wel iets nieuws beginnen..wie heeft er aanraders?
 
Ziet er grappig uit.... zal het eens proberen...
zat zelf te denken aan Prince of Persia Sands of time, maar weet niet of die GForce 2 kaart dat trekt van me...
 
mohaa??
als ie cod trekt wil mohaa ook wel.
maar wat doet een 32 mb videokaart in een p4??
1: je geld was op.
2: slechte verkoper
3: systeem ergens in de aanbieding gekocht.

ps. je hebt al leuke kaartjes tegenwoordig voor ca 50 a 60 euro waar jij een heel eind verder meekomt.
 
ik weet eerlijk gezegd niet zeker of het 32 mb is..hoewel ik denk van wel...

ik moet idd een andere kaart hebben dan...welke kan jij aanraden voor zo weinig mogelijk?

en nee..MOH hoeft niet, heb even buik vol van WOII... denk je dat hij Prince of Persia draait?
 
Ik zelf had het nog slechter kwam ik achter.. Ik dacht waarom kan ik geen filmpjes kijken op mijn pc. Wat bleek nu(ongeveer en jaar later) , ik had een 2mb ingebouwde v kaart op mijn moederbord. Ik heb nu een 128 mb Geforce erin voor nog niet eens 50 euries en ik ben nog nooit zo happy geweest voor zo weinig geld. :thumb: Dus Mijn advies is halen zo´n 128 mb en je kunt alles wel draaien...
 
en welke is dat dan precies en waar heb je die voor zo weinig gehaald?
 
Geplaatst door Allard
ik weet eerlijk gezegd niet zeker of het 32 mb is..hoewel ik denk van wel...

Rechter muis op buroblad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>adapter.
Hier zie je welk kaartje je hebt voordat je een andere koopt.
 
Geplaatst door Allard
...zat zelf te denken aan Prince of Persia Sands of time, maar weet niet of die GForce 2 kaart dat trekt van me...
Pas op hoor.
Dit spel wordt niet door alle Geforce kaarten ondersteund.
 
Misschien iets van RollerCoosterTycoon? (zo schrijf je het toch :p). Dat zijn ook weer niet de zwaarste spellen i.i.g RCT 1 en 2 want dat is nog 2D geloof ik.

En ja ligt ook een beetje aan van wat voor spellen je houdt.
 
Het is wel degelijk een 64 mb kaart zie ik haha...

Maar goed..nog steeds niet echt een idee wat ik wil. Roller Coaster Tycoon..niet echt mijn spel..hou meer van actie en zo...
 
Geplaatst door thaGenius32
Ik zelf had het nog slechter kwam ik achter.. Ik dacht waarom kan ik geen filmpjes kijken op mijn pc. Wat bleek nu(ongeveer en jaar later) , ik had een 2mb ingebouwde v kaart op mijn moederbord. Ik heb nu een 128 mb Geforce erin voor nog niet eens 50 euries en ik ben nog nooit zo happy geweest voor zo weinig geld. :thumb: Dus Mijn advies is halen zo´n 128 mb en je kunt alles wel draaien...

je kon ook gwn in je bios het shared geheugen verhogen;) dit gaat meestal tot 32 MB(wij hadden ook een pc en standaard stond die op 2 MB en tog konden wij dvd's draaien, maar ik heb het naar 32 verhoogt omdat de dvd's inderdaad ongelooflijk lelijk waren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan