reneetje80
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 sep 2009
- Berichten
- 21
goede middag all.
Zal even in het kort uitleggen wat het probleem is waar ik mee te kampen hebt.
Ik heb sinds een jaar of 2 een laptop, hp dv9580ed was een behoorlijk prijzig ding ( rond de 1000 euro) moet ik zeggen, maar ben er eigenlijk nooit tevreden over geweest.
Hij koelt eigenlijk continu en wordt erg snel warm ( eigenlijk meer heet) . Ik heb ook contact met hp opgenomen en die komen met de slimme opmerking zorg dat het koelgedeelte altijd vrij is, maargoed die zit aan de onderkant, en dus zodra je hem ergens opzet is die geblokkeerd.
Ik heb hem nou een paar keer ter reparatie aangeboden en als die terugkwam dan was die inderdaad even een weekje een stuk stiller maar dit werd dan heel snel weer anders en hij blijft elke keer binnen korte tijd weer heter, en de koeler blijft hierdoor draaien. Terwijl ik helemaal niet onwijs veel doe met mijn laptop, geen zware programma;s.
Ik heb 5 jaar garantie maar ben eigenlijk niet van plan om de laptop elke keer weer op te blijven sturen, ben hem dan elke keer weer een week of 2 kwijt, en dat wil ik niet.
Wat zijn nou mijn rechten? ik wordt zo langzamer hand helemaal gek van dit ding, en heus ik zou hem dolgraag opsturen als ik wist dat het echt zou helpen, maar die hoop heb ik opgegeven, moet ik echt de komende 3 jaar nog elke 3 maanden dat ding opsturen? of zijn er andere dingen die ik kan eisen? Ik snap best dat ze niet zomaar een nieuwe laptop kunnen geven maar je betaald voor een bepaald artikel in de verwachting dat deze naar behoren werkt, en als dit niet zo is, ook niet na reparatie ( ja voor een week) dan moet ik hier toch lijkt mij niet mee akkoord gaan? zijn er dan andere dingen die ik kan ondernemen? iemand enig idee
Zal even in het kort uitleggen wat het probleem is waar ik mee te kampen hebt.
Ik heb sinds een jaar of 2 een laptop, hp dv9580ed was een behoorlijk prijzig ding ( rond de 1000 euro) moet ik zeggen, maar ben er eigenlijk nooit tevreden over geweest.
Hij koelt eigenlijk continu en wordt erg snel warm ( eigenlijk meer heet) . Ik heb ook contact met hp opgenomen en die komen met de slimme opmerking zorg dat het koelgedeelte altijd vrij is, maargoed die zit aan de onderkant, en dus zodra je hem ergens opzet is die geblokkeerd.
Ik heb hem nou een paar keer ter reparatie aangeboden en als die terugkwam dan was die inderdaad even een weekje een stuk stiller maar dit werd dan heel snel weer anders en hij blijft elke keer binnen korte tijd weer heter, en de koeler blijft hierdoor draaien. Terwijl ik helemaal niet onwijs veel doe met mijn laptop, geen zware programma;s.
Ik heb 5 jaar garantie maar ben eigenlijk niet van plan om de laptop elke keer weer op te blijven sturen, ben hem dan elke keer weer een week of 2 kwijt, en dat wil ik niet.
Wat zijn nou mijn rechten? ik wordt zo langzamer hand helemaal gek van dit ding, en heus ik zou hem dolgraag opsturen als ik wist dat het echt zou helpen, maar die hoop heb ik opgegeven, moet ik echt de komende 3 jaar nog elke 3 maanden dat ding opsturen? of zijn er andere dingen die ik kan eisen? Ik snap best dat ze niet zomaar een nieuwe laptop kunnen geven maar je betaald voor een bepaald artikel in de verwachting dat deze naar behoren werkt, en als dit niet zo is, ook niet na reparatie ( ja voor een week) dan moet ik hier toch lijkt mij niet mee akkoord gaan? zijn er dan andere dingen die ik kan ondernemen? iemand enig idee