wat zijn toch registerfouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
396
registerfouten

ik heb het begrepen. Ik moet t bij een ander onderwerp melden. Ik heb windows 98se. Omdat er bij het diagnostisch programma van DirectX onder tabblad invoer telkens als er opnieuw is opgestart een probleem in het systeem register wordt gemeld ben ik aan het zoeken geslagen . Het opgeslagen textbestand bevat meer informatie zegt de melding. Regclean en ad aware en DirectX buster ik heb alles al geprobeerd. Het komt telkens terug. Ik weet niet of het vastlopen bij afsluiten daar ook verband mee houd?
 
register repareren

trick,

Klik op start/afsluiten/de computer opstarten in ms-dos modus. Typ scanreg/fix

Start daarna de computer opnieuw op.

Mocht bovenstaande niet lukken, start dan de computer opnieuw op. Druk op f8 zodra er staat bezig met starten van Windows. Kies alleen ms-dos modus. Typ scanreg/fix

Start daarna de computer opnieuw op.

Groeten,
 
Laatst bewerkt:
registerfouten

heb het uitgevoerd! de melding is blijven staan het schijnt iets met joysticks te maken te hebben die heb ik niet! mogelijk is het probleem toch verholpen. zo niet dan meld ik me weer!
 
Re: registerfouten

Geplaatst door trick
heb het uitgevoerd! de melding is blijven staan het schijnt iets met joysticks te maken te hebben die heb ik niet! mogelijk is het probleem toch verholpen. zo niet dan meld ik me weer!
Krijg/kreeg je een melding over een gamepoort?
 
systeemregister

nee , het programma counter strike laat regelmatig mijn pc vastlopen en het enige wat ik kan vinden is een probleem dat door het diagnostiche programma van DirectX wordt gevonden n.
INVOER:
oOpmerkingen
Er zijn problemen in het systeemregister gevonden.
Het opgeslagen textbestand bevat meer informatie
 
systeemregister

Wat ik gedaan heb is
Regclean geen fouten
Ad-aware geen fouten
Temporary files verwijderd
Cookies verwijderd
Defagmentatieprogram gedraaid
Direct X verwijderd met Buster DirectX en weer geinstalleerd
En nog steeds blijft Counter strike plotseling vastlopen en geeft dan aan algemene beschermingsfout blauw scherm en XXXX.XXXXXXXX
 
registerfout

Bij dat opgeslagen txtbestand weet ik niet binnen te komen het komt in het DirectX diagnosescherm te staan. en daar kan ik niets mee. Klikken helpt niet
 
Beschermingsfout? Wat staat er PRECIES dan?

Groetjes,
Bennie
 
beschermingsfout

Er komt dan te staan

Fatale uitzondering
OD FFFF:0000FFFF
 
Dit is dus een geheugenprobleem.
Test een keer uit met een andere geheugenchip.
 
Probeer eens van iemand geheugen te lenen, en vervang dit met het geheugen van je eigen pc.
 
geheugenprobleem

Hoe kan ik van iemand een geheugenchip lenen! Heb geen idee in welke richting ik dit moet zoeken.

a.u.b capslock uit laten voortaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel geheugenmodules heb je in je PC? Als je er twee hebt, kan je er een uithalen en zodoende testen.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan