Watch dogs & need for speed rivals foutcode(0x000007b)

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
201
Ik heb een dualboot pc 2hdd's (win8pro en win7ultimate alle bij 64bit) op win7 zet ik al mijn spellen en films die ik download en win8 gebruik ik voor office photoshop cs6 en video bewerken en opslaan van data

Nu is me probleem dat waneer ik win7 opstart (boot) om een spel te spellen start win7 op maar waneer ik watchdogs of need for speed rivals wil spellen krijg ik deze melding

the application was unable to start correctly (0x000007b) click ok to close the application

Ik heb gebrobeerd om een pack met alle dll bestanden uit system32 te downloaden en die allemaal(105 bestanden) te vervangen voor de gedownloaden maar dat hielp niet

ook heb ik alle drivers waarvan een update was geupdate naar de laatste versie (ik draai momenteel op win7 directx 11 )

Whatchdogs(is een steam-rip) en daarna in bin file van waar spel geinstalleerd is een nodvd en no uplay(in ddl bestanden) gekopierd zodat ik zonder cd kon spelen en zonder uplay en need for speed rivals is een (nosteam game van nosteam makers op torrent sites) nosteam kan online op nosteam servers

Ik kan wel need for speed run (via dvd spelen) en mw2 ipw4play(via nosteam) of andere games op dvd of nosteam games



Ik wil nog dit van deze website gaan proberen maar wil eerst weren of het echt nodig is dit te doen http://www.bitdefender.com/support/...-click-ok-to-close-the-application"-1106.html


Hopelijk kunnen jullie me helpen om de games te starten need for speed rivals en watchdogs
 
sorry, wij mogen hier niet helpen met illegaal gedownloade/gekraakte spellen, dat is tegen de huisregels.
 
Watchdogs is gewoon een gekochte game me vriend heeft het gekocht via steam en ik heb het via hem stean geript need for speed is wel een gedownloade game
 
Een spel wat bij Steam gekocht is, behoort bij het account waaronder het gekocht is.
 
Crash dat weet ik maar ik heb het geript van zijn account en het is nu een nonsteam geworden die ik op mijn account gezet heb nonsteam en nu zou graag een andwoord op me vraag willen hoe ik doe fout code weg kan hallen maar ik denk dat het verboden is om te helpen aan illegale/gedownloade games en ook zo om de fout optelossen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan