Water over laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

fluppie112

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2008
Hallo, ik heb laatst een glas water over me laptop gekregen toen hij uit stond.
Gelijk accu deruit en water eruit laten lopen. toen in de buurt van een kachel gelegd en heb hem een dag laten drogen. Toen weer opgestart op netstroom. deed het normaal alleen het beeldscherm heeft vlekken en komt af en toe een melding dat de computer een onbekend apparaat vind, ben er nog niet achter welke dat is. Heb wel 3jaar garantie van acer erop zitten en heb hem pas 3 maanden. maar zullen ze dit wel laten reparen dan ? Kan iemand mij hiermee helpen wat ik het beste kan doen en of ik die vlekken er zelf uit kan krijgen :(
Alvast bedankt !

Zou eerst je verzekering bellen hoe of wat en als hun iets vergoeden zullen ze zelf de opdracht geven om hem door acer na te laten kijken.

oke maar nu het volgende, kon kiezen of ik 1 jaar garantie wou of 3 jaar ( betaal je dan wel extra voor) dus nam 3 jaar maar. maar moest me toen aanmelden binnen een jaar tijd. Wat nu nog steeds niet gelukt is omdat ik dat contractnummer niet kan vinden. Zal dat een probleem zijn ?

Ik neem aan van niet, je hebt standaard al 1 jaar. Ben je verzekerd?

jaa ehm verzekerd op wat ? ongelukken met laptoppen ? Zou het niet weten :p
maar weten jullie een manier om die vlekken zelf weg te krijgen of moet dat door een repareur gebeuren ?

Je laptop water geven is geen garantie verhaal...defecte onderdelen buiten eigen schuld om. Dat valt dan wel weer onder garantie.

Je weet niet hoe of wat je verzekerd hebt/bent? Snel uitzoeken voordat die ook sowieso niet meer wat doet omdat je het te laat aanmeld.

Dat onbekende apparaat is waarschijnlijk z'n duikbril:)

Rechts klikken op "deze computer", "eigenschappen", tab "hardware", "apparaatbeheer" het onbekende apparaat heeft een vraagteken of als het een beetje bekend is een uitroepteken...

nou heb ff gekeken bij apparaatbeheer, staat nu helemaal niks meer. ik denk dat me laptop het wle aardig overleefd heeft, heb er ook niet voor niks 1500 voor betaald ;)
ik wacht het nog wel even af en anders regel ik het wel met die verzekering.
toch bedankt jongens ! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan