Water over mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

asmow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Hallo

Twee dagen geleden heb ik water over mijn laptop geknoeid. Ik ben geen techneut dus ik wist niet dat je die moest uitzetten noch de batterij eruit halen. Heb het net hier allemaal kunnen lezen, maar heb niet echt een antwoord op mijn vraag gevonden.

Mijn vraag is eigenlijk hoe lang ik zal moeten wachten vooraleer hij weer werkt. Hij doet het al twee dagen niet meer. Juist enkele lichtjes die nog knipperen als ik op de standby knop druk maar daar blijft het dan ook bij.

Wat kan ik nog meer doen om hem te redden? De garantieperiode is al een jaar voorbij. En ik zou zeer graag nog de bestanden die erop staan kunnen recupereren want er staat een paper op van wel meer dan 50 pagina's waarvan de deadline volgende week is.

Wat moet ik doen? En indien je me naar de winkel stuurt, hoeveel gaat dit me kosten?

Groetjes

Ik ben bang dat je laptop niet meer te redden is. Je kunt wel je harde schijf eruit schroeven en die weer aansluiten op een andere computer. Er zijn handige apparaatjes in de handel waarmee je zo'n schijf kunt aansluiten op een usb-poort. Hij werkt dan als een externe schijf. Hopelijk doet de schijf het nog en kun je je bestand nog redden.

Zoiets als dit: klik

Twee zielen 1 gedachte:thumb:

Laatst bewerkt:
Als de accu erin is gebleven, en zonder van binnen goed droog te maken, je meermaals hebt geprobeerd aan te zetten is de kans zeer klein.
Oplossing WAS, om zo snel mogelijk de accu eruit en stroom eraf.
Dan blijft schade beperkt.

Ik durf nog wel een poging te wagen om de laptop te redden, maar beloof niets.

moederbord waarschijnlijk doorheen gebrand :p, agja je kan altijd kijken of je onder garantie kan verhalen zoniet pech gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan